• TrulyInLove

Alla hjärtans dag brudar! 2009

Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad

• Svar på tråden Alla hjärtans dag brudar! 2009
  • Mixit

Tjoho kul att behöva betala så mkt extra bara för att man valt det datumet lixom! Nåja får kolla på andra alternativ ist då... Röda rosor har jag ändå inte tänkt mig, eftersom det är rosa broderier på min klänning... Har ingen aning om vad jag vill ha för blommor när jag nu tänker efter!

• Valentine84

Jag vill ju ha röda rosor men hörde oxå att de var såååååå dyra till 14/2 =( Vad finns det mer för röda fina blommor??

• 090214

Nämen.. Tråden jag har letat efter sååå länge!! Vi har kommit igång med planeringen lite smått vi oxå. I mitt huvud så har jag iofs allting redan klart - eller ska jag ändra på nåt?! Jag hade oxå tänkt röda rosor i brudbuketten men hade inte tänkt på att priset stiger då.. Hmm...

• Vargtassa

En till! 14 feb smäller det i en borglig vigsel i Uppsala statshus för att sedan ha fest för de närmasre vännerna och familjen!!
    Borglig vigsel- bokad
    Festlokal- bokad
    Gästlista- färdig
    Sen har vi inte kommit längre...........
    Det där med att skicka inbjudningarna.. Jag hade tänkt skicka dom i mitten av dec men nu blir jag nojig, kanske inte är en så bra idé trots allt.....

• Vargtassa

Hade ju oxå tänkt ha röda rosor i buketten!!!!!
    Attans oxå. Inge kul att betala 150% mer "bara" för att det är alla hjärtans dag :(

• bollöga

åh.. här är en till!!!

Äntligen en tråd som jag letat efter!

vi gifter oss på Åland i Mariehamns kyrka alla hjärtans dag 2009.

Vi har bokat
    kyrka
    präster, 2 st :)
    bestwoman
    tärna
    toastmaster
    festlokal
    catering på gång
    värdar för kyrkan
    transportansvarig

har säkert glömt nåt....

Hmm.. jag som hade tänkt ha röda rosor i min bukett...
    nåja...

• bollöga

en fråga. Vi har håll mitt hjärta som tema, vårt förlovningssmycke heter så.... nu till namn på borden. har kört fast...behöver er hjälp!!!

• Zsarah
    bollöga skrev 2008-08-22 17:24:52 följande:
    en fråga. Vi har håll mitt hjärta som tema, vårt förlovningssmycke heter så.... nu till namn på borden. har kört fast...behöver er hjälp!!!
    Direkt jag hörde håll mitt hjärta tänkte jag på låten, den är ju såå fin:)
  • majsan72

Ännu en som gifter sig 090214. Kul att vi är några stycken.

Vi gifter oss i Falun på Alla hjärtans dag och har inte kommit så värst långt i planeringen. Har bokat kyrka och lokal men det är i stort det enda. Vi skulle eg slå till sept 09 men "vår" dag känns mer rätt. I morgon ska jag ut och prova brudkläningar och det ska bli så kul!!!

Bra tips detta med rospriset....Undra vilka blommor som är vackra och prisvärda i feb?

Hur ser era inbjudningar ut? Är ni färdiga med dessa???

• FinalFantasy

Jag har börjat göra korten men får inte till dem så jag blir nöjd Hinner nog bli tokig några gånger till

Svar på tråden Alla hjärtans dag brudar! 2009