Alla hjärtans dag brudar! 2009
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Tjoho kul att behöva betala så mkt extra bara för att man valt det datumet lixom! Nåja får kolla på andra alternativ ist då... Röda rosor har jag ändå inte tänkt mig, eftersom det är rosa broderier på min klänning... Har ingen aning om vad jag vill ha för blommor när jag nu tänker efter!
Jag vill ju ha röda rosor men hörde oxå att de var såååååå dyra till 14/2 =( Vad finns det mer för röda fina blommor??
Nämen.. Tråden jag har letat efter sååå länge!! Vi har kommit igång med planeringen lite smått vi oxå. I mitt huvud så har jag iofs allting redan klart - eller ska jag ändra på nåt?! Jag hade oxå tänkt röda rosor i brudbuketten men hade inte tänkt på att priset stiger då.. Hmm...
En till! 14 feb smäller det i en borglig vigsel i Uppsala statshus för att sedan ha fest för de närmasre vännerna och familjen!!
Borglig vigsel- bokad
Festlokal- bokad
Gästlista- färdig
Sen har vi inte kommit längre...........
Det där med att skicka inbjudningarna.. Jag hade tänkt skicka dom i mitten av dec men nu blir jag nojig, kanske inte är en så bra idé trots allt.....
Hade ju oxå tänkt ha röda rosor i buketten!!!!!
Attans oxå. Inge kul att betala 150% mer "bara" för att det är alla hjärtans dag :(
åh.. här är en till!!!
Äntligen en tråd som jag letat efter!
vi gifter oss på Åland i Mariehamns kyrka alla hjärtans dag 2009.
Vi har bokat
kyrka
präster, 2 st :)
bestwoman
tärna
toastmaster
festlokal
catering på gång
värdar för kyrkan
transportansvarig
har säkert glömt nåt....
Hmm.. jag som hade tänkt ha röda rosor i min bukett...
nåja...
en fråga. Vi har håll mitt hjärta som tema, vårt förlovningssmycke heter så.... nu till namn på borden. har kört fast...behöver er hjälp!!!
Ännu en som gifter sig 090214. Kul att vi är några stycken.
Vi gifter oss i Falun på Alla hjärtans dag och har inte kommit så värst långt i planeringen. Har bokat kyrka och lokal men det är i stort det enda. Vi skulle eg slå till sept 09 men "vår" dag känns mer rätt. I morgon ska jag ut och prova brudkläningar och det ska bli så kul!!!
Bra tips detta med rospriset....Undra vilka blommor som är vackra och prisvärda i feb?
Hur ser era inbjudningar ut? Är ni färdiga med dessa???
Jag har börjat göra korten men får inte till dem så jag blir nöjd Hinner nog bli tokig några gånger till