Alla hjärtans dag brudar! 2009
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Var finns ni? Måste vara fler än jag som nu spikat datum och kyrkan står klarbokad
Ja jag vet inte... men vi har ett stort arkivskåp med lås på, så det får nog bli i det.
Men vi är ju inte ens förlovade än, kommer att byta ringar 9 dagar innan vi gifter oss
Så hur sugen kommer man vara att prova ringarna då???
Men jag måste ju iaf prova så det är rätt i stl och så...
Eller hade ni väntat med att prova?
Vi skall gifta oss 14 februari, Kyrkan är bokad. Har köpt en klänning, denna på bilden , tänkte inte på att det blir kallt. VAd skall ni ha ovanpå?? Någon sjal eller bolero? Funderar på om man kan ha några snygga strumpbyxor tex vita med vitt mönster, kanske kunde vara snyggt.
Om ni ska vara inne under vigseln och festen så är det ju inga större problem. En stund i kylan överlever man... =) Vita strumpbyxor låter fint!
Nu har jag provat min klänning, som är så gott som färdigsydd... Å, den är helt perfa!! Sitter som en smäck. Nu gäller det bara att inte gå upp ett enda gram innan februari, för då kommer jag inte kunna ta nåt djupt andetag... haha.
har också funderat på vad man ska ha över... man tar ju inte gärna en canada goose över en vit prinsessklänning...
Hur många har bokat festlokal redan?
vi bokade lokal redan i februari. Beroende på vad ni har tänkt er för lokal så bör ni nog börja leta nu. Det är inte superlätt att hitta en lokal som är mysig och som rymmer över 60 personer till ett vettigt pris.