• SweetSun

50-tals bröllop

Hallå! Jag startar om tråden då den gamla stängdes.. hur går det för er tjejer?

• Svar på tråden 50-tals bröllop
  • SweetSun

hej lillem, jaa.. jag sko beställa nu i veckan tror jag, men har inte bestämt om jag ska beställa bolero till den eller om jag ska köpa nåt annat att ha över.. lite beslutsångest...

Vad var det för sorts skor?

• LillEm

Jag har köpt ett par benvita pumps som är öppna i tån. Du kan se dem på min blogg. Jag funderar oxå på att ha en stor klarröd rosett i runt midjan på klänningen o hade först tänkt att ha ett par skor som skulle matcha den röda färgen... men det är ju alltid svårt att hitta exakt samma färg så nu fick det bli ett par vita istället.

• SweetSun

lillem, vad har du för blogg då..?

• LillEm

Sorry, jag skrev fel. Jag har ingen blogg, jag menar mitt bildgalleri

• SweetSun

men du har inget galleri vad jag kan se heller?..

• LillEm

Kolla om du kan se mina bilder nu. Jag hade glömt att kryssa i en ruta som gör bilderna tillgängliga för andra.

• SweetSun

ja nu så! Fina skor!

Jag har ju ett par kilklacksskor, i beige/rosa. tror de ska fungera att ha till den vita klänningen.. *hoppas det iaf*

• LillEm

Låter jättefint. har du någon bild?

• LillEm

Läste din presentation och insåg att vi kommer att gifta oss med en veckas mellanrum (jag gifter mig den 22/5) :)

• SweetSun

hah ja vad trevligt =P lika klänning sen och allt också (förmodligen iaf). Jag ska ta ett kort och lägga ut sen!

Vad har ni för transport under dagen och så? Vad mer kommer att gå i "temat"?

Svar på tråden 50-tals bröllop