• SweetSun

50-tals bröllop

Hallå! Jag startar om tråden då den gamla stängdes.. hur går det för er tjejer?

• Svar på tråden 50-tals bröllop
  • LillEm

Jag tror att man kanske kan betala med VISA men då måste man ringa till butiken i London och göra det via telefon och det känns ju lite sisådär.....
    Jag blev oxå förvånad när jag inte kunde betala med vanligt VISA-kort men det visade sig att Paypal var ganska så enkelt ändå.

• SweetSun

ok, men då ska jag se hur det funkar då.. har ju hittat en klänning nu som jag är kär i =P

• LillEm

Gör det, det är det värt :)
    Lycka till

• SweetSun

kom på att jag ska ju ha exakt samma klänning som dig då =P Tyckte den var så vacker den vita!

Du råkar inte ha nån bild på dig när du testar den?

• LillEm

Tyvärr, min blivande man har inte sätt mig i klänningen så jag är lite försiktig med att lägga ut bilder på den. Men jag lovar att du kommer att bli nöjd, den är grymt snygg. Jag köpte även underkjol och bolero från Vivien. Underkjolen passar perfekt till klänningen och kan rekommenderas.

• SweetSun

ok, har funderat på underkjolen, men hur mycket vidd ger den..? Såg attd en vita var slut just nu också..

• LillEm

Jag skulle säga att den ger ca 10-20cm vidd (ahh jag är så dålig på sådant här), ungefär som det ser ut på typiska 50-tals filmer. Trist att den var slut men jag tror att man kan skicka ett mail och be om att bli uppdaterad när det kommer in nytt.....

• LadyLuck

Hej!
    Jag var på Candy Anthony nu i augusti och beställde en klänning!!!!!!!!! :) Men ska ge mitt sista besked i slutet på september men det blir nog nej pga kostanden! :( Hittade Candy Anthony på nätet och inte på bröllopstorget. Var även på Vivien of Holloway's affär och köpte en klänning wiiiii!! Dom är hur trevliga som helst!! Men det är bara en fest klänning den jag köpte - letar vidare efter bröllopsklänning -- vill hitta en sömmerksa i Stockholms trakten eller iaf med 20 mils radie! Någon som vet nån???? KRAM

• SweetSun

hej lady luck! Hur ser eran dag ut? Alltid kul att höra om hur folkj planerar sina dagar =P speciellt om det innebär ett sånt här fint tema

Svar på tråden 50-tals bröllop