Jag var också lite orolig för klänningen på tradera, men efter att ha provat den ena efter den andra 10.000 kr klänningen som inte satt perfekt, så tänkte jag skit samma, jag sparar ju 8.000.
Jag mailbombade dock säljaren att jag ville ha flera bilder och se en i verkligheten, så jag fick komma hem och prova:) Jättebra och trevlig säljare!!Näbbklänningarna fick jag också många bilder på och blev helt galen av lycka när jag fick hem dem, 3 underkjolar på varje, pärlbroderade så otroooligt vackra och stilrena för nästan inga pengar alls!! Ringen kollade jag först på tradera, sedan gick jag och provade ut exakt samma ring hos guldsmeden som där var mer än dubbelt så dyr:) Det krävs lite pyssel och knåp, men jag är super nöjd.
På E-bay kan man köpa hur mycket dekorationer som helst. Vad sägs om 100 vita organza påsar för 0.99 dollar (frakt på 6.90) Jag skall fylla mina med vita och rosa dragéer och använda som bordsplacering (knyter fast en bit kartong på varje påse)
Våga kräva och ställa frågor när du handlar på e-bay och tradera. Säljarna brukar aldrig neka flera bilder ,frågor om mått medmera.. Jag köpte min metervara på rea men det finns säkert på ikea också
Lycka till!!!