SaraPayam skrev 2008-07-24 10:05:55 följande:
Tooticki: Jo men man studerar ju för att bland annat kunna få högre inkomst. Jag ser inte lånet som en negativ sak, utan det ger mig möjlighet till den framtid som jag vill ha. Sen skulle jag aldrig få för mig att ha gemensam ekonomi, jag vill kunna ha mina egna pengar & jag vet att m2b resonerar likadant :)Sen har vi ju gemensama konton med, men det är ju skillnad :)Milosmamma: Nä men visst är det så, har man kontakter så blir det ju billigare. Men jag är tyvärr sån som inte vill blanda ihop affärer & vänner. Jag har en kompis som är frisör, men jag låter inte henne göra mitt hår (ut i fall att man skulle bli missnöjd) Eller min pappa är jätteduktig på att fotografera, men jag vill inte att han ska fotografera mitt bröllop, vill ju att han ska vara med på korten tillsammans med mig :) Vilken gör att det hela blir lite dyrare, men vill inte att mina gäster ska behöva jobba den dagen :)
Nej de e klart alla vill violika så är det.
Håret sätter ja upp själv troligtvis, brudbuketten gör ja själv, fotograf ska i ha iaf, men min kompis ska sy min klänning, hon vart jätteglad att ja frågade .