• MSW

Ännu en tur med barnkarusellen

Zozo: Skönt att de har åkt! så ni får lära känna varandra i lugn och ro!

Tack, AM.. Då vet jag vad jag ska fundera på för svar..

• MSW

AM: Skrattade åt "å andra sidan tror ansåg hon ju att näsan låg i stöveln"..

*vinkar till junilejon*

Frejis: *Håller tummarna* När är det du ska testa? Någon gång nästa vecka, eller hur var det?

Fick reda på idag att en av barnen i föräldragruppen blev till med hjälp av IVF, det hade tagit på andra av de tre landstingfinansierade! Sen var det en som det hade tagit för med hjälp av pergotime (sista månaden innan de skulle satsa på ivf)..
    Kändes som att man hade lite koll/mer förståelse för dom när man hängt här!

Nahe! Ska se om sonen tänkt fortsätta sova länge nog för att jag ska få mig en tupplur också!

• MSW

Angående minipiller och andra p-medel så är det väl olika för olika människor vad som är bra, vet att många är väldigt nöjda med p-stav, vilket inte fungerade alls för mig (sexlusten blev mindre än noll och så blödde jag nästan jämt, ävenom det inte var några mängder)..
    Funderar också på vad i *piiip* jag ska ha nu! Vill juh (om det är möjligt) ha fler barn relativt tätt, men så är jag rädd att om jag äter p-piller att det (kan) ta längre tid innan det tar... (+alla biverkningar......)

• MSW

Muggles: har tänkt på spiral, men har fått för mig att kopparspiral ger ökad mens.. Vilket jag har tillräckligt iaf!

Funderade på www.preventivmedel.nu/prev_p-dator.html men jag vet inte hur mycket 150:-/är i förhållande till p-piller eller annat?

• MSW

Telis: Skit med cystorna! Undrar också hur många ägg du fick ut, och när du får reda på om de var bra nog för att plockas tillbaka!!

• MSW

Fina objekt,telis och Lappis!

Telis: Skit, skit skit!

Lappis: Vad bra att värdena går åt rätt håll!

MrsB: spännande med taueringar! vad har ni tänkt er?

• MSW

Så är vi inne på As tredje kläder och mina andra! Första bytet berodde på kräks i värre mängder än vanligt, andra bytet berodde på jätteladdning bajs som läckte!
    Men någonstans där emellan hann han med att snurra från mage till rygg för första gången!
    Nu ska jag göra oss i ordning för husvisning!

• MSW

Åter från husvisningen, var en del andra där och kollade, men vi tyckte att det kändes ungefär som det såg ut på nätet (för en gångs skull..)
    Maken ska ringa till banken imorgon och höra om de tycker att det är en bra idé att öht köpa hus nu och om de skulle kunna tänka sig att låna ut pengar till oss isf.. Sen vill vi förmodligen lägga ett bud.. Men vi får väl se...
    Här är en länk förövrigt: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/293123 om ni vill se hur det ser ut!

Back to Anna Skipper!

• MSW

BS: Grattis Grattis!

MrsB: De flesta hus i Ljungby har legat runt 1,7-1,8 eller högstbj. den senaste tiden.. Men det verkar som det sjunker nu ("vårt" hus tyder juh på det tex)..
    Det är juh så att man vill göra det till sitt eget, men det känns hyffsat fräscht ändå, så då kan man ta det lite i taget!

Jaja, maken ska ringa banken idag så får vi se sen... Men såklart har vi redan börjat möblera så smått i tankarna..
    Det är inte perfekt (lite litet om vi får fler barn som vi vill).. Men det känns helt ok..

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen