• MSW

Ännu en tur med barnkarusellen

För övrigt gick jag ner bara genom att äta 'normalportioner' och lite nyttigare.. Tränade/motionerade inte mer än innan.. Men däremot nu när jag kommit så långt och efter graviditeten känner jag ett större sug efter att hitta någon träningsform som jag tycker är rolig!

• MSW

Ang viktminskning: Min motivation kom i form av en bröllopsklänning som var för liten som jag skulle komma in i till bröllopet.. Dessutom hade jag och maken bestämt att vi skulle vara smala när vi gifte oss! Jag tror att jag gick ner det på typ 9-10 månader..

Nenne: Ha det super bra när ni är iväg!

Bs: Man har juh sådana där dagar ibland.. när man bara irriterar sig på allt och alla.. Men det gör juh inte det hela roligare!

Vickan: Skulle det hjälpa då om man var mer på? Risken kanske finns att du blir mer av av det när du inte riktigt vet vad du vill?? (utgår från mig själv och min emellanåt ganska starka övertygelse att göra tvärt om vad folk tycker att jag ska göra.. )

• MSW

Har också ätit kanelbullar idag! Fast inga hembakta (trots påsar i frysen)..
    jaja, skulle egentligen bara in och säga att
    Cicci: Imorgon är det söndag!!

Tillbaka till TV-soffan!

• MSW

Åh Zozo! Det låter som det blev så hemskt som du trodde att ha dom där? Hur länge ska dom stanna?? *Stora Kramar*

Cicci: Stackare! (vet inte mer att skriva) *Kramar till dig också!

• MSW

Cicci!!!! Stort grattis!! Även om det var det vi trodde att det skulle visa!! Hoppas maken tar det bra också!

• MSW

Cicci: Jag tänkte precis fråga efter Bf! Men då vet jag juh! Hur är det med symptom, känner du några?

Satt och tittade i galleriet nu.. Skulle verkligen vara roligt om någon orkar/hinner ta tag i ett nytt! Känner själv inte att jag har tiden!

Nahe, nu ska jag lägga mig och sonen i sängen en stund, och se om han kan fortsätta att sova där!

• MSW

Telis: Skräp! *kramar*

Cicci: Så jobbigt med ledsna besked när man vill vara glad! Vi har det senaste året åkt mycket berg-och-dalbana, med glädje och sorg! Men som sagt: Cest la vie! *Kramar*

• MSW

Frullan: Grattis! Skönt att du fått upp näsan över vattenytan också!

Igår var min och sonens dag lite kämpig, då han bara sov 4*30minuter, och var lite gnällig emellanåt! Så det kändes som att jag konstant hela dagen försökte somna honom!
    Han somnade heller inte i sin säng när vi skulle lägga honom för natten (som han gör för det mesta) men sen kom maken in med honom till mig i vår säng, och då somnade han på en gång! Sen sov han till 3.30 och åt och sov till 7.30 och nu sover han sen 8.20 igen, så han hade nog mycket sömn att ta igen!
    Jaja, jag uppskattar verkligen att det är på dagarna sömnen krånglar och inte på nätterna!

Idag ska vi till BVC! Doktorn ska (rutin)kolla honom! Tänkte att jag kanske ska höra vad hon säger om hans sömn.. Annars är jag nyfiken på hur mycket han växt sen sist!

• MSW

Tillbaka från bvc! Allt var bra! Han har växt 3 cm och gått upp nästan ett kilo sen sist vi var där!
    Nästa gång hade hon frågor till mig sa hon.. Någon som vet vad det rör sig om?

om man tänker sig beige låter det inte så roligt med rosa... fast jag är avundsjuk på att ni har någon (egen) stans att måla om öht! Ska juh på husvisning på torsdag, mest för skojsskull då det är öppen visning, men ack så gärna vi skulle vilja 'bli med hus'!

• MSW

Am: han är ca två månader när vi ska dit, kolla gärna om du har tid!
    Har fått ett typ papper (fram och baksida) där de fyller i vikt, längd och lite andra saker... Har svårt att tänka mig det blir några 45 sidor till slut..

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen