Am: grattis! Det blir säkert bra med alla farhågor, men jag tror att det hör till att oroa sig, mer eller mindre i situationen!
Nenne: när min syster och hennes man skulle på bröllop i norge, så skulle deras två barn (2,5 &5 år) vara hos mormor &morfar, vi var typ sex-sju vuxna inblandade, så är djupt impad att ni tom klarade av att resa med dom!!
Själv är det första halvdagen själv med plutten idag, makens första jobbdag alltså! (mjukstartar med halvdagar i två veckor innan det drar i gång ordentligt) känns iaf mycket bättre att vara själv med plutten här hemma på dagarna än att vara själv på nätterna på bb!
Kom förresten på härom natten när jag var uppe och matade att jag FORTFARANDE inte har fattat att han ska bo hos oss föralltid... Vet inte vad jag tror, att någon ska komma och hämta honom, och vi bara har lånat honom.. well,well tillslut sjunker det väl in...Hoppas jag...
Ang pneumockervaccin så tror jag att det är det jag får inför en ev mjältborttagning... (Måste juh ta ställning till det igen nu när jag inte längre är gravid!)
Jag tror att jag tänker alldeles för mycket nu för tiden, men har kommit på att jag är riktigt glad att jag bor i Sverige, hade det varit "förr" eller i ett fattigare land hade jag förmodligen inte överlevt graviditet och förlossning (pga min sjukdom) och jag har dessutom bara betalat 900:- sen har högkostnadsskyddet tagit resten..
Jaja, nu ska jag sluta med mitt halv melankoliska ego-tjaffs!