Ännu en tur med barnkarusellen
Mrs B - vad svarade du på den frågan?!!
Mrs B - vad svarade du på den frågan?!!
AM - vi har alltid goda chanser då vi konstant har sex. Skulle bara ha känts så mycket bättre om vi prickat in exakt rätt dag samt att jag skulle ha hållt mina fingrar borta från den där indiern .
Men en positiv sak igår. Min ansiktsbehandlare (vad kallar man dem?) tyckte att min hud blivit så mycket bättre. Kan det vara akupunkturen? Hon ville veta för då skulle hon skicka iväg flera av sina kunder dit.
Ja, kanske är vi en bättre mix och ooooppsss händer det!
Jag vill också skicka iväg en liten tiger till dagis. Det lät så himla sött!! Fast här skulle nog svärmor ha sytt utstyrseln (hon är ju sömmerska).
Page - visst är det så hon heter - hudterapeut!
Som sagt, mina hjärnceller är idag inställda på total besvikelse och jag har inte ens mens. Otroligt vad den här jäkla karusellen gör en labil och knäpp.
Min "busskompis" ska på Studio 59 party ikväll. Hon har hyrt kort glitterklänning och köpt lila lösögonfransar. Jag blir aldrig inbjuden till roliga fester .
Idag är det verkligen en "tycka synd om kanin dag". Brukar normalt ha den vid tant men denna gång tar jag ut det i förskott.
AM - tack för kramen! Ska försöka att muntra upp mig. Det är ju inte kört denna gång men jag hade hoppats på fullträff då min kropp verkar vara i balans. Tänk er att få plussa och slippa den sista IVF ... japp, kaninen sitter och dagdrömmer. Helt otroligt att det finns så mycket hopp... efter alla dessa försök borde man ju ligga nere i skiten och kräla.
Frullan - jag har tagit över din deppmantel och sitter här och gruvar mig och är besviken för något som jag inte har en blekaste aning om. Tungt och så jäkla idiotiskt! Hoppas lite nålar i eftermiddag får mig att tänka andra tankar.
Så säger vi - om jag plussar så har vi maskerad!
nenne - skönt att nålen känns ok. När ska du in på koll och när på ett ungefär är det dags för insemination?
nenne - om vi har ett BT-tema så kan man i princip klä ut sig till vad som helst som har diskuterats på tråden?