• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Normalt skriver jag bara här och två andra trådar. Här har jag hängt i 2,5 år och den andra tråden har jag varit fast i 3,5 år. Så det är folk som "känner" mig (de flesta är ju t o m knutna till på FB). Sen så är väl alla här inne inloggade och då ser jag ju er (typ att Piggelin var inne och kollade i måndags ).

Fast på sistone har jag haft så tråkigt på jobbet att jag faktiskt varit inne och nosat på en 2-3 trådar. Nenne gör ju samma sak så hon borde ligga på samma statistik som mig samt att henne bild är mycket roligare och intressantare.

• Lapinette

AM - låter intressant med polsk orientering. Själv kommer jag nog sitta här hemma idag. Gillar verkligen inte detta väder.

Förresten, har ni märkt att min "depression" är över. Maken undrade just vad jag drack för te vid 11-tiden för jag har haft lite sång och dansshow för honom nyligen. Som sagt, har som tur var inga långa nedgångar i humöret. Nästa lär nog komma om två veckor.

• Lapinette

Det är ju uppenbart att vi har smygläsare här inne. Varför skulle annars flera börja klicka på våra sidor när vi diskuterar detta. Ge er till känna!!!

Namn:
    Skostorlek:
    Varför läser ni här:
    Vad ska ni göra i helgen:
    Har ni något bra tips på hur man blir gravid:

En frågelista till smygläsare på tråden "Ännu en tur med barnkarusellen".

• Lapinette

nenne - jag röstar för alternativ nummer 4 !!!

• Lapinette

Kram Cissi!!!

Vilket konstruktivt och långt inlägg i all annat blajjande vi har haft för oss idag. Jag tänkte jobba några timmar och sen vara ledig men jag har inte gjort mycket så jag får nog sitta här ytterligare en timma (och hoppas jag gör något). Maken håller på och sätter ihop vår nya bokhylla .

• Lapinette

Ni ser tjejer, det går att locka ut vissa ur garderoben. Jag har hittat en smygläsare!

• Lapinette

Välkommen Ore! Vill du tips på hur man får till de där små trollen får du nog vända dig till Cissi. Hon är en jäkel på det.

• Lapinette

James Bond tema låter som ett himla trevligt nyårstema. Ska för övrigt se nya Bondfilmen imorgon.

• Lapinette

Nej, har ingen tipslista men en gammal BIM-lista att erbjuda. Vad kan ni komma på?

- bisolvon
    - borago
    - rosenrot
    - varannandags sex
    - bakifrån
    - ÄL-stickor
    - ta morgontempen
    - akupunktur
    - insemination
    - IVF
    - ÄD
    - köpa nya, dyra och tajta jeans