Ännu en tur med barnkarusellen
Hmm, jag måste korrigera en sak. Alltså, jag hämtade ut mediciner *för ett värde av* 17700 men jag betalade bara 97,75 kr tack vare högkostnadsskyddet.
Hmm, jag måste korrigera en sak. Alltså, jag hämtade ut mediciner *för ett värde av* 17700 men jag betalade bara 97,75 kr tack vare högkostnadsskyddet.
koko, då hoppas vi att det är något annat, som gåröver, och inte endo! Och hälsa Cicci att hon är saknad!
Ha, där var du ju Cicci! Låter bra med en egen dator så vi får se dig lite mer här.
Lappis, jag vet inte hur dom räknar riktigt på Apoteket. Men dom går ju inte efter kalenderår så jag kanske har "börjat om" på ett nytt år? Fast då skulle jag väl ha fått betala 1800 igen? Näe, jag vet faktiskt inte.
Vagitorierna behöver jag inte hämta ut. Jag har ju fått två omgångar utan att behövt använda en enda.
Lappis, jag glömde svara på din andra fråga. Jag börjar fredagen den 26:e. Jag skulle ha börjat på samma dag som du men fick skjuta på det en vecka eftersom jag åker till USA på måndag. Så synd, det hade ju varit riktigt coolt om vi hade varit så i fas!
AM, jag är också hungrig. Jag har lite mat kvar igår från kinarestaurangen i kvarteret bakom ditt, restaurangen med det där namnet som låter lite pervy. Dom har riktigt god mat!
Izzie, jag ska till Dallas!
AM, hihi, vill ju inte avslöja för mycket här. Men tvärgatan (inte den jag jobbar på) till din gata, namn på H*** F***?
Skaka på handen? Det minns jag inte. Vanliga bakfylleskakningar eller?
Nej, har bara varit i New York en gång. Ska bli coolt även om det är mycket jobb! Undrar hur man ska klä sig när det är jobb och 30 grader utomhus och säkert 20 inomhus?
fru AM skrev 2008-09-09 12:29:28 följande: