Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

Nenne, f*n j*vla sk*t! #&@$#&/£$}\}*!!!!
    Stoooora stora kramar!! Och Cicci har rätt - det kommer att bli er tur!

• Telemarkgrrl

Cicci, hur var hotellet ni bodde på i Nice? Det kan vara bra att veta inför kommande besök där.

• Telemarkgrrl

Det ligger lite bilder på vårt badrum i mitt galleri. Tyvärr lyckades maken tappa kameran innan så det har kommit in någon slags smuts i kameran och bilderna blev lite mörka och konstiga.

Vi har iallafall premiärbadat idag, vi fick plats bägge två.

• Telemarkgrrl

Vad kul att ni gillade vårt badrum. Tack för fina kommentarer!

• Telemarkgrrl

Grattis till Zozo och Léa! Jättejättefint namn!

• Telemarkgrrl

Det verkar ganska många som smygläser den här tråden också. Jösses, vad min besöksstatik gick upp när jag la ut badrumsbilderna.

• Telemarkgrrl

Muggles, har du missat att jag älskar hundar?! Jag älskar hundar nästan lika mycket som skidåkning och min man.

• Telemarkgrrl

Nej, här blir det ingen hund, maken är allergisk.

• Telemarkgrrl

Nja, visst ska det finnas hundraser som funkar bättre för allergiker men jag kan inte tänka mig att skaffa en av dom pga:

1. Tänk om det inte funkar för oss? Jag skulle aldrig aldrig kunna göra mig av med min hund. Snarare skulle det nog vara maken som åkte ut i så fall och det vill jag ju inte.

2. Maken har astma också, dvs en kronisk inflammation i lungorna som blir värre av allergierna. Hur vet man att kroppen inte påverkas ändå, även om man inte får några direkta allergisymptom? Hans astma kanske blir sämre på lång sikt? Det skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv för.

Nej, det blir tyvärr ingen hund i Casa Telis. Jag får nöja mig med att låna kompisars hundar.

• Telemarkgrrl

Frejis, stort lycka till imorgon!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen