Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

Frejis, det borde bli torsdag eller fredag i nästa vecka. Jag har fått hemmaövningar också men eftersom jag har gått med ryggontet så länge och har ett sånt stillasittande jobb så räcker det inte. Men jag får väl förklara läget för henne och försöka komma igång med träningen om ett par veckor istället. Synd bara för nu känenr jag mig riktigt motiverad.

• Telemarkgrrl

Wihiiiiii, hurra vad bra Frejis!!!

• Telemarkgrrl

Koko, ja så kanske det är. Hon knådar och knäcker så jag kommer därifrån alldeles svettig, det gör så fruktansvärt ont. Men det är säkert bara nyttigt.

Tråkigt att din farmor är sjuk!

• Telemarkgrrl

gosnosen, förlåt en nyfiken själ men vad blir det för medicin och dos den här gången?

• Telemarkgrrl

Nenne, vad kul att det är klart med huset! Hurra!

Ja, det borde bli ÄP om en vecka ungefär.

• Telemarkgrrl

Hmm, jaa, jag skulle hellre stanna hemma i sängen med en påse ostbågar och låtsas som det regnar. Det är lite väl spännande för mig med den allra sista IVF:en någonsin när vi inte har fått några befruktade ägg alls förut. Jag skulle bara vilja snabbspola förbi nästa vecka.

• Telemarkgrrl

Ja, du hade ju inte behövt den nästa vecka, du som ska till NY ditt lyllos.

Jag måste också slita mig här ifrån, jag satte ju på datorn för att planera alpresa och inget annat.

• Telemarkgrrl

Sen när du har installerat det så letar man upp en smiley i det galleriet och klickar på "Insert HTML code", inte "Insert Forum code" som man kanske tror. Efter det är det bara att gå tillbaka till inlägget och köra control+v.

Smiling

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen