Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

Muggles, nej cystor kan man inte spreja bort, bara mindre endohärdar kan försvinna när man sprejar.

• Telemarkgrrl

Jag är redan hemma.

Jag tycker att det känns allra värst för min stackars man, han hoppades så mycket. Medan jag, precis som jag sagt förut, alltid haft en känsla av att jag inte kan få barn. Men å andra sidan har ju maken fortfarande en möjlighet att bli (biologisk) pappa, om det nu skulle funka med äggdonation.

• Telemarkgrrl

Det var förresten inte den lägenheten vi tittade på på Söder. Ringvägen känns inte riktigt som en drömadress. Nej, det var den här: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/285052. Lite synd att man inte kan se hur budgivningen går på den utan lösenord, det var som sagt jättemycket folk på visningen.

• Telemarkgrrl

Ja, jättefint hus, Lappis! Även om inte en del val var i min smak heller.

• Telemarkgrrl

Lappis, vi tittar bara på lägenheter med utsikt. Ju större, desto bättre förstås men allt över 2:or med utsikt är av intresse.

• Telemarkgrrl

BS, nej, jag tror inte att man måste vara under 35 om man har bra ägg.

Hoppas att det löser sig med färg till hallen, det är inte lätt att hitta rätt i affären!

• Telemarkgrrl

Izzie, tack!

Du ville ju se vårt badrum? Om du är snabb så kan du få se det i galleriet nu!

• Telemarkgrrl

Åh tack igen!

Jag är så nöjd med badkaret, det är underbart att ta ett bad ibland.

Undrar om jag kan göra det idag? Lappis, minns du om det är några restriktioner på badande efter ÄP?

• Telemarkgrrl

Izzie, vad kul att resan gick så bra med Matilda!

Har du shoppat något?

• Telemarkgrrl

AM har ju plussat också, var det före eller efterIzzie åkte?

Izzie, tyvärr hade jag lite tid och liten resväska i USA men jag shoppade så mycket jag bara hann och hade plats med.

Lappis, nej jag har inte kollat på FL, jag kom precis på badtanken nyss. Men jag tror att jag kan vänta med att bada ett par dagar för säkerhets skull.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen