Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

gosnosen igen, försvann din cysta efter att dom punkterat den? När jag var på Huddinge i förra veckan sa läkaren där att cystor aldrig kan försvinna av att man punkterar dom, man tömmer dom bara på vätska och sen fylls dom på igen. Jag begriper inte varför man skulle punktera dom i såna fall om det stämmer?

• Telemarkgrrl

BS, om den här gången inte funkar överhuvudtaget så är det definitivt sista försöket. Dels för att vi inte får göra fler försök i Falun och dels för att jag inte orkar mer rent fysiskt. Jag vill bara ta min nässprej resten av livet och strunta i allt vad mens och endosmärtor heter.

Om det här försöket skulle resultera i ett par toppägg (fat chance...) men som inte ville fastna så skulle jag (och kliniken) kanske kunna övertalas till ett nytt försök. Men det tror jag är en mikroskopiskt liten chans till.

• Telemarkgrrl

Piggelin1 skrev 2008-10-03 14:06:27 följande:

Telis - jag ses jättegärna när du/ni är i Götet. Mannen din var ju så himla trevlig när vi sågs i Verona, så jag träffar gärna honom med & kan i såfall ta med även min bättre hälft Han gillar er skarpt han också!
    Åh, vad du är söt! Jag ska kolla läget med maken, det kan hända att han redan hunnit planera in hela helgen för sin del. Han har gudbarn, kompisar, brorsor, moster, faster och kusiner i Göteborg. Själv har jag bara er.

Oh, vad häftigt det måste vara när dom börjar gå!! Det är en av dom saker som gör mig så skeptisk till adoption, jag vill inte gå miste om sånt!
  • Telemarkgrrl

Jo, jag vet att man kan få riktigt små barn också men jag antar att man inte får ha det så krav, utan att det blir vad det blir och att man därför måste räkna med att det kan bli ett äldre barn?

Ja, vi får se om träff i Göteborg, om ni är hemma eller inte och om vi ska träffas med eller utan karlar i såna fall.

• Telemarkgrrl

Frejis, men är inte det lägsta medgivandet 0-24 månader?

• Telemarkgrrl

Lappis, jag ska till läkaren på måndag för nytt VUL. Dom förra två gångerna har det blivit ÄP på torsdagen och fredagen efter ett VUL på måndagen så jag räknar med att det blir det nästa vecka också. På måndag eller senast tisdag borde jag få veta vilken dag det blir. Vilken dag är det ni åker?

Frejis, men då kan man ju få ganska stora barn även om man får det lägsta medgivandet? Vilket vi kanske inte skulle få eftersom min man är ganska gammal.

• Telemarkgrrl

Muggles, kul! Allhelgona är första helgen i november, 1-3 november. Ha det så mysigt på saluhallen.

Lappis, då blir det på håret om du hinner få rapport här i tråden. Men jag kan alltid sms:a annars.

• Telemarkgrrl

Nenne, lägenheten ser jättefin ut! Jag tycker jättemycket om halltapeten. Men var är skidorna?

Ha det underbart i NY!

• Telemarkgrrl

Vickan, min man har massor med högskolepoäng i matematik men att han självmant skulle räkna ut min ÄL? Njae, det är ytterst tveksamt .... han förlitade sig nog på att jag sa till.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen