Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

Jo, kom på att jag glömt att svara på en fråga, det var någon som frågade varför endocystorna gjorde ont. Det är för att endo är en inflammation och det gör superont när dom petar i det inflammerade området. Dom punkterade en av fyra men det gjorde så ont och jag skrek väl så högt att han inte vågade punktera resten.

Men en läkare på Huddinge sa att det inte hjälper att punktera dom iallafall, dom bara fylls på med vätska igen så det kanske inte spelar någon roll att dom inte punkterade alla.

• Telemarkgrrl

Djävulens påfund var ordet sa Bull.

Jag kan accepter att inte kunna få barn eller att ha endo, men både ock är bara för jävligt elakt av vem det nu är som bestämmer.

• Telemarkgrrl

Haha, näe, det är helt fel, AM. Vi har mycket Ikea. Fast vi önskar att vi var minimalistiska, men det är svårt med en liten lägenhet, blir grejer överallt hur man än gör känns det som.

• Telemarkgrrl

Hur många av er hade förresten hört talas om nobelpristagaren i litteratur? Jag tycker att jag läser mycket men jag hade aldrig hört namnet.

• Telemarkgrrl

Vi har vitt, brunt och rött som färgtema här hemma. Låter inte så snyggt inser jag nu när jag skriver det men vi gillar det.

(Märks det att jag har noll lust att jobba idag?! )

• Telemarkgrrl

Jean-Marie Gustave Le Clézio, en fransman.

• Telemarkgrrl

Vad är det för fel på Söder?

• Telemarkgrrl

Oj, jag måste vara helt blind när jag är ute, jag har aldrig upplevt någon del av Söder som läskigare än någon annan.

Däremot har jag blivit påhoppad av en galning som tog stryptag på mig på Kungsholmen.

• Telemarkgrrl

Ah, men Medborgarplatsen, AM, där är det bara fullt med utombölingar från andra stadsdelar än Söder.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen