Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

Page, alla gånger! (Svar på handyman-frågan alltså )

• Telemarkgrrl

Frullan, är det så?! Va, va, va? Är det sant att du inte har fått mens och gått över tiden? Se så, berätta här nu för tant Telis!

• Telemarkgrrl

Frullan, nja, jag lobbar här hemma för en flytt till Göteborg men det går trögt.

• Telemarkgrrl

Page, åååååh men fyyyy vad jobbigt! Nu räcker det väl ändå med elände för er. Hoppas så att J blir frisk snart, kramar!!

• Telemarkgrrl

Lappis, ja jag såg det där på text-tv igår kväll. Värst är det väl för ensamstående eftersom Vietnam var ett av dom få länderna (det enda?!) som tillät adoption för ensamstående.

Man undrar ju om köerna kommer att bli ännu längre i framtiden än dom 4-5 år som dom pratar om idag?

• Telemarkgrrl

Pfff, Lappis, jag minns faktiskt inte. Blushing 5 Jag TROR att det var någon slags tabletter först i 10-14 dagar och sen vagitorier i 10-14 dagar. Och så ett ultraljud där emellan för att se att slemhinnan byggs upp som den ska.

• Telemarkgrrl

Jag tror att tabletterna bygger upp slemhinnan så att den är mottaglig för ett befruktat ägg. Vid ÄD måste ju min slemhinna vara redo att ta emot ett ägg ett par dagar efter att donatorn har kläckt sina ägg.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen