• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Snart fru Wennerström

det har rasslat på bra i den nya tråden för idag, redan 40 inlägg, ganska bra för att ha startat den kl 16 idag .. det märks att det närmar sig.. och nu närmar jag mig sängen, imorrn har jag mycket att göra, ska bla till sömmerskan. godnatt på er tjejjer!

• Cattapulten

Jag är inte så aktiv inläggskrivare, sitter mest och läser vad ni andra skriver och fasar för hur mkt alla har färdigt och jag har ju knappt gjort hälften. Kommer få en stressig sista månad...

Jag ska för övrigt göra mina naglar på salong, ska ha fransk med lite strasstenar på ringfingrarna. Bestämde mig för det senast jag var och fixade naglarna...

Ang murgrönan så kan jag tänka mig att den finns på större handelsträdgårdar, byggvaruhus el matbutiker där de säljer konstblommor.

Vad ska ni ha för frisyrer????

• Ankan80

Jag skall ha hela håret uppsatt som bubblor som min frisör kallade det .

• avil

Jag har rätt sådär "halvlånga" naglar själv,så jag målar de bara med ett ljust fint lite glittrigt lack...

Håret-Ja usch det har jag ångest över!! Har ju haft LÅÅÅNGT hår,nästan jämnlångt ner till rumpan. Trist ,men förvisso rätt lätt att göra nåt fint med.....SEN låg jag på nätterna o fastnade m håret under skuldrorna.luggade alltså mig själv-fick panik o for o klippte mig!! Så nu har jag mycket uppklippt,o inte alls så långt....Detta kan jag inte göra nåt med?!
    Jaja,det får gå det med..
    O eftersom jag ju ska till cypern o inte är bra på ens engelska,så känns det lite hopplöst att hinna fixa frisör där......
    Det får bli som det blir.
    Kan hända att jag bara plattar det.Alltihopa-enkelt o inga krusiduller,jag passar i plattat hår....
    Vi får se.........

Vet inte NÄR jag ska hinna fara o fålla upp klänningen bara?? O så skulle jag ju på makeup store? Måste leja bort barnen hos barnvakt nån gång då det passar men har dåligt m såna..Sen måste jag nämligen ha med mannen så han får se EXAKT hur han ska snöra på mig klänningen .För det är ju bara han o jag! Så han måste med......

• Ankan80

Mitt hår är ung. till BH bandet.
    Det är spikrakt och väldigt halkigt. Hoppas det går att sätta upp ändå :-O.

Iaf så, visst är det fint med långt hår, men det kan ju bli lite jobbigt. Särskilt om man har/hade så långt som du Avil.

Det kan ju vara jättefint med utsläppt hår med!

• lanovia 08

Nu har jag också hittat hit. Det märks att det är dåligt väder på utsidan. En kväll och ni har lyckats få till över 40 inlägg.

När jag tittade in här först funderade jag på om det var någon förvirrad brud som inte hittat till vår septembertråd. Men det var ju ni... den kära septembertråden som startat på nytt! Bra Snart fru Wennerström. jag tänkte att ajg inväntar så att det inte bara blir jag som tar "äran" och öppnar nya trådar.

Shit vet inte var jag skall börja svara.

Pratade ialla fall med min bror igår. Han hade förslag på att göra en tårta med choklad och citronsmak. Lät jättegott, får väl bara se till att provsmaka det en gång först.

• lanovia 08

Naglar tänkte jag fixa själv. Har aldrig något speciellt fixade naglar annars så ingen anledning att lägga hundralappar på dem denna dag. Så det blir att fila till dem lite snyggt och på med nagelglans så är jag nog nöjd sedan.

Frisyr vet jag inte riktigt hur jag skall beskriva. Men typ den mest klassiska av alla uppsättnignar. Lockat och uppsatt. Förstår ni då? Avil, hur långt hår har du? Jag har page strax under hakan och frisören sa att det inte är några som helst problem att sätta upp det. Om du letar upp bilder på den frisyr du vill ha innan du åker ner så går det nog att lösa även om du inte kan så mycket engelska. Men var det inte du som skulle ringa till en svensk frisör på cypern??

• lanovia 08

Ooohhh... vilken nostalgi! Tänk då var vi ett gäng förvirrade brudar som precis bestämt datum med våra älsklingar och knappt hade koll på allt som fanns att göra. och det var ett helt år kvar!! Nu har vi bara en fjuttig månad kvar, tänk vad tiden går!

Ankan80 skrev 2008-08-04 16:25:25 följande:
    Hihi...hittade den första...tror jag iaf www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2492464-1.h...
  • lanovia 08

Snart fru Wennerström, jag vill inte vara glädjedödande. Men kommer ni inte ha tal under middagen? Jag tänkte på musiken om det kanske blir mycket i allt prat mellan gästerna och alla tal att samtidigt ha musik.
    Men det beror sig så klart helt på hur ni lagt upp allt med tal och så. Kan självklart bli supermysigt med musik också.

Ankan 80, jag tyckte båda menyförslagen lät super men hade nog också valt första.

• Snart fru Wennerström

cattapulten; jag skall ha uppsatt, i ngn form, vet inte riktigt hur än, men liknande ngn av bilderna i galleriet!

lanovia; jag hoppas vi får några tal, men det är inte så att musiken kommer spelas högt, bara lite sådär i bakrunden. Sedan kommer vi spela upp vår musik via annläggningen som vår kakaokevärd har, så jag ska försöka synka ihop honom och toastmadame, och se till att han är uppmärksam så att han kan sänka musiken om det skulle behövas när ngn pratar

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!