• majamyra

Många Thailandstrådar...nystart 9

Här kommer den nya tråden eftersom den gamla gått ut!

Gamla trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2795412.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2643015.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2912093.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-23 16:13
    11/11-08 RB09, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    12/11-08 Bröllop i Thailand (PW)
    13/11-08 Anders Pernilla Kamala beach (PW)
    21/11-08 lovebugz, Koh Lanta (LD)
    26/11-08 Haras, Relax bay, koh Lanta (LD)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_ Lanta Sand (LD)
    9/12-08 FruFordell Koh Lanta (TI)
    12/12-08 December 08 Koh Lanta (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moonlight Bay Resort (TI)
    10/2-09 U2´s Koh Lanta Lanta Sand (LD)
    28/2-09 Thailand 090300, Koh Samui
    12/3-09 Thai Brud 2009 Koh Lanta (LD)
    Janurai - 2009 Thai2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 13:38
    11/11-08 RB09, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    12/11-08 Bröllop i Thailand (PW)
    13/11-08 Anders Pernilla, Kamala beach (PW)
    15/11-08 Sancher, Relax bay, Koh Lanta (LD)
    21/11-08 lovebugz, Koh Lanta (LD)
    26/11-08 Ko lanta 08, Relax bay, koh Lanta (LD)
    6/12-08 Susnik Koh Lanta (LD)
    8/12-08 Tingeling_99_Lanta Sand (LD)
    9/12-08 FruFordell Koh Lanta (TI)
    12/12-08 December 08 Koh Lanta (LD)
    15/1-09 MrsMunter Moolight Bay Resort (TI)
    21/1-09 Hofsan, Krabi, Similan Island, Phuket och Bangkok
    10/2-09 U2's Koh Lanta Lanta Sand (LD)
    17/2-09 Minlycka Koh Lanta (TI)
    27/2-09 Pippirull, Koh lanta (TI)
    28/2-09 Thailand 090300, Koh Samui
    12/3-09 Thai Brud 2009 Koh Lanta (LD)
    Janurai - 2009 Thai2009

• Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 9
  • Tingeling_99_

MrsMunter : Superfin klänning !
    Själv har jag problemet att jag har min uppsydd, men blev gravid....vet inte hur jag ska göra nu, om det går att fixa till den eller om jag måste leta ny.

Vi hade bestämt oss för Buffé, men ångrade oss. Tyckte att det var rätt dyrt för det man får och hur mycket äter man egentligen i Thailand ?!? Jag orkar aldrig mycket när det är varmt och även om man bara tar lite av allt så blir det juh mycket när det är buffé. Och jag vill inte att man ska må dåligt på bröllopsdagen för att man ätit för mycket. Så vi ändrade oss och vill ha hummer eller något annat som känns lite lyxigare. MajBritt rekommenderade oss ändå att ta Buffén för den brukade vara väldigt bra, men jag tror inte jag vill det.

Allt pappersarbete "klart" här ! Iallafall allt iväg skickat till Thailand, så nu är vi på G

• Januaribrud 2009

puffar fram tråden lite för Thailandsbrudarna

• Sancher

Hej på er!
    Vi har bytt arrangör. Jag jämförde priserna för vårt bröllop, vi ska ha det ganska enkelt, bara vi två.
    Det skilde ca 7000 sek mellan TI och LD. Så valet var inte så svårt + att Maj- Britt är väldigt snabb på att svara.
    Mkt positivt.
    Så på något sätt känns det hela ännu bättre nu.
    Hoppas bara att oroligheterna i Bangkok inte blir värre så man inte kan åka dit. Det vore himla trist.
    Men det är 2 mån. kvar så det lugnar sig nog. Positivt tänkande.

• susnik

Hej på er!
    Nu börjar vårt planerande också ta fart Det har legat lite på is under sommaren då vi har renoverat huset istället

Idag skickar jag papperna till skatteverket sen är det bara at köra igång!

Nån som bokat nån bröllopsnattssvit? Funderar på Lanta SAnd & spa, nån som varit där och vet hur det är?

• Thailand 08

Mrs Munter: Super läcker klänning!
    Och vad duktig du är på att fotografera,ros bilderna var jättefina

• Tingeling_99_

susnik : Vi ska vara på Lanta Sand ! Vi kommer ha ett "vanligt" rum de första nätterna och sen beach front bröllopsnatten och natten efter. Hoppas att det är fint, men vet juh inte än...

• U2s

MrsMunter: Jättefin klänning! Jag tror den funkar jättebra tillsammans med lite mer casual för din m2b.

Vi ska bo på Lanta Sand, men vet tyvärr inte hur det är ännu:) Har hört av en vänn ina att det ska vara jättefint, för hennes kompis gifte sig där (invecklat, jag vet:))

Puffar för att någon annan kanske vet!

• MrsMunter

Thailand 08: Tack, jag gillar att fota, men det blir inte så mycket nu för tiden för tiden räcker inte riktigt till... :) Vet faktiskt inte ens om jag ids ta med systemkameran när vi åker till Thai? *funderar*

Angående bröllopsnatt så sover vi i HoneyMoon Suit:en natten TILL bröllopdagen samt 2 nätter efteråt. Det skiljde bara någnon hundralapp mellan den andra typen av bungalow vi ville bo i så det kändes mer värt att slippa packa ihop och flytta en gång till... :) Dock är vi barnfria alla tre nätter i suiten och det känns riktigt lyxigt! :D

• Thailand 08
    MrsMunter skrev 2008-09-04 12:12:18 följande:
    Thailand 08: Tack, jag gillar att fota, men det blir inte så mycket nu för tiden för tiden räcker inte riktigt till... :) Vet faktiskt inte ens om jag ids ta med systemkameran när vi åker till Thai? *funderar*Angående bröllopsnatt så sover vi i HoneyMoon Suit:en natten TILL bröllopdagen samt 2 nätter efteråt. Det skiljde bara någnon hundralapp mellan den andra typen av bungalow vi ville bo i så det kändes mer värt att slippa packa ihop och flytta en gång till... :) Dock är vi barnfria alla tre nätter i suiten och det känns riktigt lyxigt! :D
    Klart att kameran måste med,tänk vilka fina kort du kan ta där.
    Längtar till februari när vi åker dit igen
  • majamyra

Mrs Munter- din klänning är jättefin! Det blir ju fint ihop.

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 9