• Ia o Puh

Västeråsbrudar 2009

Vi är uppe i 50st men långt ifrån färdiga...

Jag träffas gärna en dag för fika eller så...är mammaledig så när som fungerar för mig!

• Ia o Puh

Moon Girl: Pratade med en kompis igår som även hon är nyförlovad och vi pratade om allt som behövs till ett bröllop...Hon hade verkligen dunderkoll på vad hon ville ha och hur man borde göra osv...jag kände mig urdum, kan ju typ ingenting...har inte den blekaste vad jag ska dekorera efter. Jag känner att det är himla mycket och när man dessutom har familj verkar det finnas väldigt lite tid till planering och annat nödvändigt. Korten, placering och placeringskort och tema ska en vän hjälpa till med och likaså bordsdekorationer. Sköööönt, slipper jag hålla på med pyssel! (Inte direkt en mönsterbrud... )

Tisdagar funkar för mig, tid, någon?

• Ia o Puh

Hallå, jag kommer oxå!

miss u

Tessisen

MoonGirl + sonen Erik

Ia o Puh+ Ev dottern Ida

Shit, kan ju bara vara inne på kvällarna, då dotter river stället utan övervakare . Ser att ni andra hinner med mycket att prata om härinne på dagarna oxå! Blir en del trevlig ikappläsning.

Vi ringde Björksta idag och dom var väldigt otrevliga! :-O Ville inte jobba på Nationaldagen, som ju var Sveriges dag(?) enligt tanten jag frågade. påpekade att det även var en lördag... Vi prel. bokade iaf Skerike, där jag är döpt, så får vi se...får svar om Björksta på onsdag, känns så dåligt just nu!

• Ia o Puh

Vi syns 16.30! Nu ska vi hämta ringarna! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

• Ia o Puh

Tack tjejer för idag! Fick en adrenalinkick och peppning efter idag och har t.o.m kollat på lite blommor till borden :-O Måste vi göra om snart igen!

Tessisen: Vad snäll du är, som orkar skriva ner allt!

Jag funderar oxå på bröllopsnatten, nån som vet var man kan checka ut senare, typ runt 15.00 och få frukost på rummet och sånt?

• Ia o Puh

Hallå tjejer! Välkomna "Mangos" och "Bröllop0808"!

Har fått boka Björksta kyrka! Prästen Linda kände igen mitt namn och ville då jobba! Vänta bara tills hon hör mina ändringar av vigselprogrammet, mooaaahaa!

MissU:kanske kan du ändra däruppe? vet ju var jag ska vara nu!

Tessisen: Vad skönt att lokal och allt löst sig! Grattis, njuuut lite nu! Tack för sångerna, du är en stjärna! Vad är det för frågor i programmet alla pratar om? Kan man få det oxå? (Om du orkar...)

Nu har jag varit borta ett tag från tråden igen och vips har ni hunnit iväg en sida utan mig! Otroligt!

• Ia o Puh
    Tessisen skrev 2008-09-10 18:40:29 följande:
    Ia o Puh: Pratade med min m2b. Han kände igen ditt namn. Han tror att han möjligtvis har spelat tennis med dig när ni var yngre. Då hette han Mattias Fredriksson.
    Oj! Som jag sa...är apdålig på vuxnas namn...ser knappt hur han ser ut på er pres heller...Men jag tror jag har en aning...Född 76/77? Har ju ahlzeimers light Näää, du, budget har det inte blivit av än heller...Men Björn blev mäkta imponerad av din budget och framförhållning, då jag inte ens vet vad budget är...

MissU: Nja, impat och impat...Duktig på att hålla masken skulle jag säga
  • Ia o Puh
    Tessisen skrev 2008-09-10 20:28:14 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-09-10 20:24:13 följande:
    Han är född -76. Bodde på skälby/bäckby då.
    Hmm,jaa, har en aning...tror jag! men hälsa så gott! Tenniskillar är alltid trevliga killar!

Moongirl: Tackar, ja nu känns allt bättre! Vi ska låta en kompis ta dom...Vet att det finns en privat liten fotstudio i gamla stan nånstans vid Arosekens kontor. han bränner ner ALLA kort på cd åt en oxå. En kompis anlitade honom och var supernöjd och han var proffsig och trevlig...Vi ska fota oss innan och så efter och på festen, vår kille känner vi ju så han kommer vara med hela tiden. Känns bra att fota lite innan, då fortfarande allt är fräscht och tillrättalagt liksom...
  • Ia o Puh

Välkommen BrideToBe09 och norpans mamma!

Kunde inte kika in igår och ser att jag missat massa viktigt! 3 HELA sidar har ni hunnit utan mig, är imponerad!

MissU: Näää, du...jag har pluggat i U-sala och E-tuna...har ingen kompis som heter Elin och Lagerhaus har jag varit inne på typ 3 ggr i hela mitt liv *fniss*.

Just nu känns det lite stiltje i planeringarna, har ju varid "duktig" och bokat frisör, foto, kyrka och festlokal. kanske måste kolla hotell då...men börjat tveka, vill nog sova hemma med tösen istället... :-S

• Ia o Puh
    BrideToBe09 skrev 2008-09-12 17:37:57 följande:
    'Vad roligt att höra! Ja. jag hoppas det blir bra. Vi hade tänkt oss en vigsel i deras valv/vinkällare. Lite annorlunda, men rätt tufft tror jag.
    Jag vra på en sån vigsel förra hsöetn och det var jättemysigt!
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009