• Ia o Puh

Västeråsbrudar 2009

mysan: duktig du är...fint gjort! smart idé oxå!

moongirl: tack, ska kolla in dom i helgen då! ska köpa mitt halsband då, ååååååååååå, ska jag gå runt i hemma ett tag tror jag...bling,bling!

• Ia o Puh

moongirl: vet inte om du såg halsbandet, men jag sprang runt i det på ruths...1200kr(!) men men spar ju in det på klänningen!

• Ia o Puh

glömde, finns i bildgalleriet under starka bilder...

• Ia o Puh

Vi får se om onsdag...lillan tändar så det är inte så kul just nu...gör ont och lite feber och snuva...vi får se om det ger med sig, idag har varit kaos och hon vägrar fortfarande att somna!

• Ia o Puh

Hej! Dotter krasslig och hängig, därav dök jag inte upp igår...hörde iaf att ni hade haft det trevligt - bra! hade oxå behövt en liten boost från er alla igen...nu har jag sackat efter igen...

Tessisen: känn dig inte stressad för det där med klänningen..det är ju ett bra tag kvar och snart kommer ní ju åka till Thailand, och då kan du ju kolla lite med sömmerskor...annars lköser det sig när ni kommer hem igen, det finns en klänning till alla!

Miss u: Välkommen hem igen, hoppas du hann med lite shopping oxå!

Alla: Angående gäster är vi uppe i 55st, vi sa 40 från början...

• Ia o Puh

Tessisen: Ja...vi har funderat på det där...det blir nog de vita stora servetterna från IKEA...men om det går att fixa eget tryck, så kan det ju vara aktuellt. Har en vän på edita, så jag ska kolla möjligheterna med att få hjälp av honom

• Ia o Puh

Hej! Här har vi varit sjuka, men på G igen...ska resa bort i helgen...hörs på måndag!

Barret: Välkommen till tråden !

• Ia o Puh

Hallå, här är vi sjuka i omgångar...därav min frånvaro!

Tessiesn: Vad glad jag blir! Grattis! Jag håller med om att dom är goa där på Ruths!

Ni som köpt era klänningar på Ruths, har ni hämtat den? Min hänger kvar och kommer nog göra så till vi ska sy om den. Får ni betala för ändringar på den? jag frågade och det skulle ingå i mitt pris...bara nyfiken...

Vi köpte tapeter i helgen, nu är det bara korten kvar, sen kan jag börja tillverka. Har även snickrat lite på vad som ska stå i inbjudningarna.

Fika igen snart eller?

• Ia o Puh

Hej! Jag köpte en silver tapet på Rusta frö 99kr rullen, helt lagom pris. Innan vi flyttade hade vi tänkt ha den som fondvägg i ett av rummen, men nu fick de bli till brölloppet istället!

• Ia o Puh

Miss u: grattis till lokalen, sköööönt!

Planeringen ligger lite nere just nu...då det känns som det mesta är klart...vi ska göra korten efter jul, jag och några kompisar...Har även börjat filura lite på festhäftet och det känns även det som om det kan ligga på is ett tag till. Har kommit på att jag faktiskt arbetar bäst under press, så jag håller mig nog "kall" ett tag till!

Dock kikar jag in här, varannan dag ungefär och läser ikapp, samt lämnar svar eller uppdaterar er...

• Ia o Puh

Hallå...har läst ifatt..igen...Sååå svårt att få tid vid daotrn just nu då dotter är högt o lågt o överallt...när hon sover är det städa, tvätta o diska som gäller!

Hörde nåt om fika, imorrn?

Vi har bestämt hur våra kort ska se ut, så det kan ja ta med o visa....sen jobbar en kär vän på tryckeri, så han trycker allt hos sig!

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009