• Ia o Puh

Västeråsbrudar 2009

Jaaa, du...det har jag inte ens frågat...kan inte tänka mig att han är sååå dyr...vi får väl kompis-pris, men jag kan säkert kolla det!

MoonGirl skrev 2008-09-20 22:32:46 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-09-20 22:28:17 följande:
    Aha! Vad kul! Hur mycket vill han ha betalt för att fota?
  • Ia o Puh

Tessisen: Vad var det för hemsida du pratade om i onsdags med bilhyrning för en dag...bfm.se eller nåt...hittar iaf inte dit! Kommer du ihåg?

• Ia o Puh

Tack snälla!

Tessisen skrev 2008-09-21 15:16:21 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-09-21 11:33:17 följande:
    Kom ihåg fel. Det är bfm.nu
  • Ia o Puh

Ja, just det...ni som var intresserade av att ha Oliver som fotograf...ta konatkt med honom via hans hemsida...som jag länkat till tidigare...det blir enklare för oss alla, så slipper jag agera mellanhand, så inga missförstånd uppstår!

• Ia o Puh
    Tessisen skrev 2008-09-22 12:22:10 följande:
    Vilka följer med på fika på onsdag?E i behov av lite inspiration!
    Följer med, har ordnat barnvakt igen...hehe! Det är farmors och farfars tur! Björn har bjudit mig på spa-weekend till Färna herrgård i helgen, så Ida behöver träffa sina farförlädrar för att "känna igen" dom!
  • Ia o Puh
    Tessisen skrev 2008-09-22 20:23:24 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-09-22 20:03:24 följande:
    Va lyxigt!! Kan ni allt behöva. Alltid skönt att komma bort några dagar. Färna Herrgård är väldigt fint! Njut när ni är där.
    Vi får väl se...huuuuu, en natt utan dotter...
  • Ia o Puh

Hallå ute i stugorna, sitter här och våndas över borddekorationerna...Har kommit på att jag INTE alls kan släppa detta helt till mina vänner, har ju ett enormt kontrollbehov när det ändå gäller...Mycket att komma ihåg och tänka på...blir alldeles snurrig!

• Ia o Puh

Tack för idag! Trots min ihängande migrän, så kändes det bra att träffas! (Sorry, om jag var en aning låg...) Skulle va kul om vi faktiskt kunde ta oss till sthlm i januari!

Var inne på Olivers sida och såg att det var på hans länk "Most viewed" man kunde skåda bröllopsbilder...

Tessisen: Hur hade ni tänkt med musikval...då ni skulle mixa själva...blandar ni allt från Elvis, till 80-t, till nytt osv...? Funderar med sambon här hemma...

Rebellen skulle ha live-band, ni andra då?

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009