• Ia o Puh

Västeråsbrudar 2009

Åååå, jag är ÄNTLIGEN tillbaka...hade paus i helgen, då sambon inte tycker att jag gör annat på kvällstid då dotter sover... Sen kunde jag inte gå in här förrän idag, då datorn krånglat och alla mina automatiska inloggningar försvunnit! Nåja, är tillbaks nu iaf!

Såg att ni planerat lördag på ruth´s...ska prata fint med sambon, men som jag städat idag i vårt hem...borde det vara lugnt! Kanske vi kan ta lunch istället efteråt? är ju van att gå upp lite tidigare med tjejen, så runt 12-13 är man rejält hungrig!

Toastmadam, värdpar och färgtema (silver och grönt) är klart!

• Ia o Puh

Tjejer: Vad kul att höra att ens frånvaro varit kännbar iaf...håller mwed om att det kanske inte är meningen att våra m2b ska förstå detta med bt...

Tessisen: Väldigt fint, VÄLDIGT! Kommer ju bli perfekt!

• Ia o Puh

Hallå allesammans! Blev nog matförgiftad på Kolgrillen, kräktes 6h senare och även lite på natten och har legat lite dåsig i sängen sön och mån...det var tyvärr det enda jag och sambon åt olika i helgen...nåja...

Pigg och för övrigt strålande vacker, med stripigt hår, kutrygg och glåmig blekgrå hy, var jag och provade KLÄNNINGEN med stort K på Ruths idag igen...det hela slutade med att min mor grät och far ville betala den...så nu har jag den! Det känns helmysko...var den verkligen rätt helärligt, handen på hjärtat och allt!)?!!!!!???? har lagt ut den i bildgalleriet nu och ska väl försöka förlika mig med tanken på att jag är dess rättmätiga ägare numera...Mor och far kunde inte förlika sig med att andra skulle få prova den eller bära den före mig, så dom köpte den...sambon bara suckar och skakar på huvudet...

Såg att typ ingen var inne nu, återkommer om några timmar igen!

• Ia o Puh
    Tessisen skrev 2008-10-07 19:56:04 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-10-07 19:45:04 följande:
    Det där var DIN klänning! Förstår dina föräldra om att ingen annan skulle bära denna klänning. Den var som sydd för dig!Så du gjorde helt rätt i att köpa den.Tråkigt att höra att du blev dålig. Du får skylla det på Jensens. Hade vi fått ett bord där så hade du inte blivit dålig..*s*
    Tack! Det värmer verkligen att höra, men man blir ju helt ställd, när dom står där och ska panga upp pengar för den och allt...då kommer alla tankar om att kolla i sthlm osv, osv! Knäpp man är!

Lagt in bilder på klänning och slöja med halsband under STARKA BILDER...m2b spelar nu stenhårt på att inte se den innan bröllopet och det är ju oxå en väg...

Tessisen: Vad bra att du fick lite idéer iaf med dig hem från Ruths! Du var även en hejare på rim! kanske nåt att sno, hehe!

Moongrl: Hittade du inte en annan klänning igår? Tror en av tjejernapå Ruths nämnde nåt om det! detaljer tack!

MissU: Ha en trevlig jobbvecka i NY! Hoppas du hittar allt du var ute efter! hur går det med hamncafét? Har du kollat efter nå mer klänningar?

Norpans mamma: Grattis till nyägandet av en klänning! Är vi två nöjda och förväntansfulla brudar då!

Rebellen: Vad ska du ha på bordet, hittade så snygg tapet idag på Rusta för 99kr rullen, svart med silvriga blommor...tänkte på dig och tog en provsnutt bara för att!

Mysan: Vad kul med klänningen och att det känns bra och att den var godkänd från m2b...den var ju verkligne väldigt fin på dig...verkligen!

Jag har läst ifatt, märks det?
  • Ia o Puh

Åååå, sorry..missu...såg nu att du faktiskt la pengar till klänningen, den med v-ring? du var ju jättefini den, strålande vacker!

• Ia o Puh

Oj,Oj,Oj! Förlåt teesisen...vet inte om jag tackat för bilderna ens! men TACK, TUSEN TACK! Tur att du har hu´vudet på skaft och en annan inte... ...ja, om du har några förslag om barnfritt på fest men välkommet i kyrkan mttages detta gärna...tack på förhand...bäst att tacka i förhand, då jag uppenbarligen är senil!

• Ia o Puh

även dyslektiker då,då, ser det ut som...

• Ia o Puh

Tessisen: Du är otrolig! tack!

Moongirl: Maila gärna bilderna, du har mail på din inbox..klänningen gick på 6900kr...

• Ia o Puh
    MoonGirl skrev 2008-10-07 22:47:48 följande:
    Ia o Puh skrev 2008-10-07 22:24:03 följande:
    Var det någon rea på klänningen? Vad är klänningen gjord av? Satäng också?Du har fått mail
    Ingen rea...ingen aning vad klänningen är gjord av...den är vit...samma kunskap som med ringen alltså - noll! Måste bli bättre på det där!

VAD FIN DU VAR! den var ju ÄNNU bättre än den du provade när vi var med ju! Om du oroar dig över släpet kan dom med största säkrhet korta det en aning...har själv funderat på det, då jag är ganska blygsam i klädsel att sticka ut...men har nu under kvällen tänkt om, jag tänker bara gifta mig EN gång, så då får lite släp sticka ut...man ska ju synas!
  • Ia o Puh

Tack alla för uppmuntrande ord om min klänning, efter era fina ord och en nattssömn för att bearbeta chocken över att vara klänningsägare fortare än jag anat, så känns det faktiskt underbart nu!
    Så underbart att jag handlat lite provgrejer till inbjudningskorten och festhäftena! Snodde med mig en provbit av den tapet jag vill ha igår, så nu är det bara att tuta igång!

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009