Västeråsbrudar 2009
Ni som kommer imorron. Ta gärna med er bröllopstidningar och andra saker ni har som har med bröllop att göra...
Ska bli jättekul att ses!
Ja det är väl enklast att vi ses utanför, eller?
Ni som kommer imorron. Ta gärna med er bröllopstidningar och andra saker ni har som har med bröllop att göra...
Ska bli jättekul att ses!
Ja det är väl enklast att vi ses utanför, eller?
Har några olika tidningar..både svenska och engelska..tar med alla...
Det var väldigt trevlig idag! Måste vi göra om, så att ni andra som inte kunde idag kan komma med också.
Vi satt väl kvar till runt halv sju tror jag det var.
Var också och köpte tidningen!
Skickar texterna imorron så ni har dom.
Vi funderar på att boka sviten på stadshotellet. Om vi nu ska ha festen där så blir det nära och bra. Vi får se efter mötet vi har med Elite imorron hur det blir. Vi hoppas de kan ge oss ett bra pris och att det inte är bokat. Va inte bokat sist vi pratade med dom.
Håll tummarn för oss imorron!
MoonGirl: Vart ligger Thottska villan?
Det stämmer. Ska träffa henne i helgen, ska fråga då. Tror det var där hon köpte en del av sin klänning. Hon hade en två delad, enkel klänning. Men väldigt snygg.
miss u skrev 2008-09-10 11:06:01 följande:
Va kul att vi har blivit så många här inne. Ju fler desto bättre....
Var bra för mig att träffa er andra igår. Kom underfund med att jag kanske inte behöver känna mig så stressad utan kanske njuta lite mer av det här med bröllopet.
Läste en så himla bra artikel i Bröllopsmagasinet igår. Sidan 146: Så hanterar du Bröllopspaniken.
Kändes som den passade ganska så bra in på mig.
Nu har vi varit på Stafshotellet!
Där kommer vi att ha våran fest och även tillbringa bröllopsnatten. Bra pris på båda!
Jätte gullig och trevlig personal.
Så nu är allt det fixat.
Såååå himla skönt!