• Elide

Västeråsbrudar 2009

Ia o Puh skrev 2008-09-22 20:03:24 följande:

Följer med, har ordnat barnvakt igen...hehe! Det är farmors och farfars tur! Björn har bjudit mig på spa-weekend till Färna herrgård i helgen, så Ida behöver träffa sina farförlädrar för att "känna igen" dom!
    Va lyxigt!! Kan ni allt behöva. Alltid skönt att komma bort några dagar. Färna Herrgård är väldigt fint! Njut när ni är där.
  • Elide
    MoonGirl skrev 2008-09-22 22:38:48 följande:
    Tessisen: Vilken fin brudbukett!! Ska din brudbukett se ut så? Så fiiin!!
    Japp jag tror att den kommer att se utt så. Troligen med guldkant på rosorna och murgröna runt.

miss u: Vad jag kan se på deras hemsida så verkar de ha kvar sin verksamhet. Du kan la gå in på deras hemsida lovudden.se. Så får du se lite mer hur det ser ut och sedan så finns det ju en mailadress som du kan försöka med.

Ang imorron.

Vilka hänger på...

Tessisen
    miss u
    Ia o Puh
    mysan31 med Liam?

nån mer?
  • Elide

Kalle på Spången passar bra för mig. Kommer troligen att vara där redan vid halv tre, tre imorron så det är bara att komma in. Har lite saker jag ända måste fixa på stan.

Hoppas du får nått gensvar från dom. För det ligger ju ganska så fint där ute. De har ju både ett frilufskapell och ett utomhuskapell.

• Elide

Japp det blir kalle på spången.

tror jag har en länk till den sidan i mitt länkgalleri annars så har du den här.

wordle.net/

• Elide
    MoonGirl skrev 2008-09-23 21:13:59 följande:
    Kan man få guldkant på rosorna? Låter ju hur läckert som helst!!
    Har sett det någonstanns men kommer inte ihåg vart. Tror de hade avnvänt sig av glitterspray. Passar ju mina färger, vi ska ju ha rött guld och grönt.

Ha det så kul i Fagersta, det var väl dit du skulle.

Vi andra ses imorron på Kalle på spången!
  • Elide
    mysan31 skrev 2008-09-23 23:46:36 följande:
    tessisen: tack för länken...
    Va så lite så....
  • Elide

Ia o Puh skrev 2008-09-24 20:40:57 följande:

Tack för idag! Trots min ihängande migrän, så kändes det bra att träffas! (Sorry, om jag var en aning låg...) Skulle va kul om vi faktiskt kunde ta oss till sthlm i januari!Var inne på Olivers sida och såg att det var på hans länk "Most viewed" man kunde skåda bröllopsbilder...Tessisen: Hur hade ni tänkt med musikval...då ni skulle mixa själva...blandar ni allt från Elvis, till 80-t, till nytt osv...? Funderar med sambon här hemma...Rebellen skulle ha live-band, ni andra då?
    Vi kommer att blanda som bara den. Allt från Rockabilly till Cascada. Blir nog en hel del 80- och 90-tals musik.

Ja det är alltid trevligt att träffas. Man blir alltid på bra humör när man går därifrån. Blev väl lite sur nu när jag kommer hem. Skulle testa och skriva ut lite grejor på nya pappret. Ja då har min sambos dator där skrivaren är bestämt sig för att inte göra som jag vill. Blev så sur då!!!!!
  • Elide
    MoonGirl skrev 2008-09-24 21:00:45 följande:
    Hoppas ni hade det trevligt idag på fikat! Fikade ni på Kalle på spången? Jaha, så man kan använda sig utav glitterspray på blommorna. Vad fint! Japp, nu befinner jag mig i Fagersta, jag och sonen ska sova över här tills imorgon. Vad diskuterade ni idag förresten?
    Ja jag tror att man kan göra det iallafall. Eller så kanske det har nått annat knep. Så länge jag får en guldkant på rosorna så blir jag nöjd.

Japp va Kalle på Spången idag. Trevligt men lite trångt. Det ställe som hade bäst utrymme var Bredbart.
  • Elide

Hej och hjärtligt välkommen Lefa!

Lefa skrev 2008-09-24 21:40:25 följande:
    Hej!En till brud i Västeråsområdet, närmare bestämt Västanfors kyrka i Fagersta 28 februari 2009!
  • Elide

Nu skriver jag igen. Men e nu glad igen! Nu har jag fixat framsida till Inbjudningskorten, Vigsel och Festprogramen. Kunde skriva ut nu också. Blev super bra. E så nöjd. :)

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009