• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009

Barret: Jo, information om var kyrkan + festlokalen är kanske kan vara bra att ha med?

• MoonGirl

Barret: Jag menar vägbeskrivning till kyrkan & till festlokalen

• MoonGirl
    Barret skrev 2008-11-17 07:20:12 följande:
    MoonGirl:Vi har gjort ett dubbelvikt inbjudningskort och på insidan till höger har vi bl.a. skrivit var vi kommer gifta oss och var festen kommer hållas. Vi har också fått in information om kuvertavgift och rimmet om barnen... sen har vi skrivit till vilket konto pengarna ska sättas in och när och till vem man ska o.s.a. Hade tänkt göra en liten ficka på vänstersidan där jag stoppar i lite mer information t.ex. var långväga gäster ska bo.. Kanske vore en bra idé att skriva ner en liten vägbeskrivning till kyrkan där också? Vägbeskrivning till festen kan man ju dela ut vid kyrkan kanske? Jag har tittat lite på monogramsidan förut, för att hitta lite inspiration.. Jag gjorde mitt monogram i Adobe Illustrator. Har ni bestämt vilket ni ska ha?
    Ska ni ha någon information om ev. toastmaster eller toastmadame i inbjudningstexten?

Ja, det kan nog vara bra att ha med en vägbeskrivning till kyrkan eftersom kyrkan ligger ju strax utanför Västerås. Ja, det är ju en bra idé att lägga ut en vägbeskrivning i kyrkan var festen ska hållas till, så kan ju gästerna ta ett ex när de går in i kyrkan.

Jag har mailat till Kerstin som gör monogrammen och hon har gjort flera olika förslag till mig, har inte bestämt mig vilket monogram jag vill ha ännu .
  • MoonGirl

Kikar in här och läser. Oj, oj vad ni har skrivit

• MoonGirl

Barret: Hedqvist är ett jättefint efternamn! När jag bytte efternamn 2005 fick jag ansöka om att få ändra efternamn hos PRV (www.prv.se) och jag fick då betala 1500 kr. Jag tog min farfars pappas efternamn (vårt egentliga släktnamn) och då fick jag vända mig till PRV för att få ändringen gjord.

• MoonGirl
    Barret skrev 2008-11-19 09:43:29 följande:
    MoonGirl:Jag har inget liv utanför BT :o)
    Hi hi. Jag märker det

Jag ska också gå ner i vikt tills bröllopet! Jag vill gå ner 14 kilo i alla fall! Har gått med i viktklubben som finns i Aftonbladet. En väldigt bra sida! *tipsar*
  • MoonGirl

Alla: Jag har gått ner ca 12 kilo för några år sedan med VK och det funkar verkligen! Bara man äter mindre och motionerar mer så funkar det ju!!

Går mycket promenader med barnvagnen numer. Sonen är väl inte lika pigg på alla barnvagnspromenader som jag tar, men det får han stå ut med, hi hi . Är ju bra om han också får frisk luft och jag får motion! Simmar också 2 ggr/veckan och går långa promenader varje dag. Tänkte utöka träningen, så att jag simmar fler ggr i veckan. Får se hur det blir. Jag märker att det är svårare att gå ner i vikt sedan jag fick barn. Vet inte vad det beror på! Nåja, jag kämpar på i alla fall! Förhoppningsvis ska jag vara 14 kilo lättare den 15/8-2009 .

• MoonGirl

Barret: Hade du träffat den här fotografen, Marit? Bor hon i Västerås? Hur mycket skulle hon ta för fotografering? Hade hon någon hemsida man kunde kika in på? (för att se hennes bilder)

• MoonGirl

Barret: Var bor du och vad jobbar du med?

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009