Västeråsbrudar 2009
Barret: Jo, information om var kyrkan + festlokalen är kanske kan vara bra att ha med?
Barret: Jo, information om var kyrkan + festlokalen är kanske kan vara bra att ha med?
Barret: Jag menar vägbeskrivning till kyrkan & till festlokalen
Barret: Har du hunnit kolla in www.monogramsidan.se ännu?
Kikar in här och läser. Oj, oj vad ni har skrivit
Barret: Hedqvist är ett jättefint efternamn! När jag bytte efternamn 2005 fick jag ansöka om att få ändra efternamn hos PRV (www.prv.se) och jag fick då betala 1500 kr. Jag tog min farfars pappas efternamn (vårt egentliga släktnamn) och då fick jag vända mig till PRV för att få ändringen gjord.
Alla: Jag har gått ner ca 12 kilo för några år sedan med VK och det funkar verkligen! Bara man äter mindre och motionerar mer så funkar det ju!!
Går mycket promenader med barnvagnen numer. Sonen är väl inte lika pigg på alla barnvagnspromenader som jag tar, men det får han stå ut med, hi hi . Är ju bra om han också får frisk luft och jag får motion! Simmar också 2 ggr/veckan och går långa promenader varje dag. Tänkte utöka träningen, så att jag simmar fler ggr i veckan. Får se hur det blir. Jag märker att det är svårare att gå ner i vikt sedan jag fick barn. Vet inte vad det beror på! Nåja, jag kämpar på i alla fall! Förhoppningsvis ska jag vara 14 kilo lättare den 15/8-2009 .
Barret: Hade du träffat den här fotografen, Marit? Bor hon i Västerås? Hur mycket skulle hon ta för fotografering? Hade hon någon hemsida man kunde kika in på? (för att se hennes bilder)
Barret: Var bor du och vad jobbar du med?