Västeråsbrudar 2009
miss u: Ska ni boka en timmes porträttfotografering med Marit?
miss u: Ska ni boka en timmes porträttfotografering med Marit?
Barret och miss u: Ja, det vore jättekul om vi alla valde samma fotograf! Jag har mailat några ggr till Marit nu under förmiddagen, vi får se vilken tid hon har över till oss och om det passar schemamässigt. Jag har pratat med frisören (som ska bla göra min bruduppsättning). Sminkning och bruduppsättning tar mellan 3-4 timmar (beror ju på vilken frisyr man vill ha) de sa att de har räknat med att man ska hinna äta där innan också.
Vad mysigt att sitta och titta på soluppgången
Alla: Vi har pratat här hemma om hur vi ska göra ang fotograferingen. Om vi fotas kl 11.30-13.00 så har vi tre timmar innan vigseln. Det blir alldeles för långt glapp mellan. Det skulle vara OK med en timme innan vigseln. Synd att Marit hade en bokning just i Stockholm kl 15. Hon mailade och sade att hon måste åka kl 13.15 från Västerås. Som det ser ut nu så måste vi nog leta efter en ny fotograf som kan plåta oss. Verkligen synd....
Alla: Om ni vore i min situation, skulle ni boka en annan fotograf då? (läs mina tidigare inlägg). Eller skulle ni försöka hitta på något att göra under tre timmar innan vigseln? Usch, vad svårt det är att veta hur hur man ska göra egentligen!! Har ni några förslag på vad man kan göra i TRE timmar innan vigseln i så fall??
Det verkar bara vara jag som är online på bt ikväll. Får skriva med mig själv, tror jag