• TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • gosbruden
    Igia skrev 2008-10-28 22:44:50 följande:
    En liten annan fråga. Är det någon som vet vad det kan kosta att "ta med" sig en präst? Betalar man till prästen el till kyrkan?
    Om du kollar i tråden Vigsel och seder så finns där en tråd som heter fråga prästen.. där kan du kika vad det står. Vet inte riktigt hur det går till det är..hoppas att det kan vara till någon hjälp iaf! :)
  • gosbruden

Jag menade såklart forumet Vigsel och seder...

• Igia

Tack!

gosbruden skrev 2008-10-29 16:50:35 följande:
    Om du kollar i tråden Vigsel och seder så finns där en tråd som heter fråga prästen.. där kan du kika vad det står. Vet inte riktigt hur det går till det är..hoppas att det kan vara till någon hjälp iaf! :)
  • september2009bröllop

Åhhh sån beslutsångest!! har nu producerat ytterligare 3 prov inbjudningskort och känner mig helt vilsen.. vet inte alls längre vad man ska välja.. om ni känner att ge råd finns bilderna uppladdade i galleriet

• Igia

Nr2 el nr4, de gillar jag. Liksom lite mer orginella.
    Var har du köpt eller hur har du gjort det där INBJUDAN trycket?

september2009bröllop skrev 2008-10-29 20:17:22 följande:
    Åhhh sån beslutsångest!! har nu producerat ytterligare 3 prov inbjudningskort och känner mig helt vilsen.. vet inte alls längre vad man ska välja.. om ni känner att ge råd finns bilderna uppladdade i galleriet
  • september2009bröllop

inbjudan e ett peel-off klistermärke.. vad menar du med nr2, nr4.. i ordningen i galleriet eller de som heter förslag 2 och 4??

• Igia

ordningen i galleriet tror de hette 3 och 4. De med snöre runt liksom...
    Var har du köpt de?

• september2009bröllop

har gjort alla korten själv.. jo tycker nog bäst om dem med men vet inte vilken färg man ska ha.. bruna eller ljusgula.. de bruna känns lite mer höstiga eller?

• gosbruden
    september2009bröllop skrev 2008-10-29 20:58:48 följande:
    har gjort alla korten själv.. jo tycker nog bäst om dem med men vet inte vilken färg man ska ha.. bruna eller ljusgula.. de bruna känns lite mer höstiga eller?
    Jag tyckte att de som var bruna var finast när det gäller färgval. sen gillade jag den inbjudan som var bild nummer tre i galleriet men jag gillade också den som var bild nummer ett. :) Vad duktig du är som gjort så fina inbjudningar..
  • september2009bröllop

tackar tackar

hmm antar att du menar bild 3 och 1 av de bruna efterom du gillade den färgen bäst..

Svar på tråden September 2009