• TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • GrisRosa

tjenare brudar!
    vi funderar på 19/9 i sthlm:s skärgård. Finns en jätte fin lada brevid kyrkan där man kan duka för lite snittar o tårta. Men måste fråga:

tror ni att det kommer bli för kallt?!?!?

Vi kommer vara där kanske mellan kl 13-16

• Igia

Det tror jag inte. Vi har oxå 19/9 och det är min mammas födelsedag och det brukar vara varmt och skönt då. Har varit de senaste åren iaf. Kan ju regna och då blir det ju lite ruggigt men den brukar ju kunna hjälpa med en liten jacka.

GrisRosa skrev 2008-11-05 12:34:39 följande:
    tjenare brudar!vi funderar på 19/9 i sthlm:s skärgård. Finns en jätte fin lada brevid kyrkan där man kan duka för lite snittar o tårta. Men måste fråga: tror ni att det kommer bli för kallt?!?!? Vi kommer vara där kanske mellan kl 13-16
  • september2009bröllop

hej hej.. nu funderar vi på att byta lokal då till en där man får ta med egen alkohol så vi har möjlighet att bjuda på hela festen...

• Igia

Det tycker jag

september2009bröllop skrev 2008-11-05 13:05:18 följande:
    hej hej.. nu funderar vi på att byta lokal då till en där man får ta med egen alkohol så vi har möjlighet att bjuda på hela festen...
  • september2009bröllop

Vi hade ju haft råda innan också men de blir så himla dyrt när man inte får ta med eget och vi vill så gärna köpa hus till sommaren... så vill hellre ha lite mer pengar till det...

• MyochErlend

Hej..
    jag har inte skrivit här på länge men det är för att jag egentligen inte har så mycket att uppdatera..
    har vart lite trött på allt med bröllop egentligen...
    hmm...ja..
    eller inte trött..men det har iaf stått väldigt still ett tag...
    ja.. :)
    Det var det..
    ha en fin onsdag :D

• gosbruden

Jag känner att jag också haft en paus eller vad man ska säga med planeing, måste ta en tripp och köpa de sista sakerna till trycksakerna. Så att jag kan sätta igång med det snart. Hur går det för alla??

• september2009bröllop

ja du hur går de... jag va väldigt snabb med att fixa allt som ska göras.. lokal och kyrka, göra kort....

hur har jag gjort så många kort så jag vet inte vilket jag ska göra.. har även gjort ett föslag till servettring/placeringskort..

vi ska kolla på andra lokaler där man får ta med alkohol och vi ska kolla på några andra kyrkor..

så mycket fick man för att man va snabb

• gosbruden
    september2009bröllop skrev 2008-11-06 14:24:19 följande:
    ja du hur går de... jag va väldigt snabb med att fixa allt som ska göras.. lokal och kyrka, göra kort....hur har jag gjort så många kort så jag vet inte vilket jag ska göra.. har även gjort ett föslag till servettring/placeringskort..vi ska kolla på andra lokaler där man får ta med alkohol och vi ska kolla på några andra kyrkor.. så mycket fick man för att man va snabb
    Vad fin din servettring/placeringskort var.. vad duktig du är på att pyssla.
    hoppas det går bra i fortsättningen och ni hittar något som passar er :) Själv så är jag glad för vi har hittat en jätte mysig lokal där vi ska ha festen :)
Svar på tråden September 2009