• TesshjärtaFred

September 2009

Har hittat trådar för augusti 2009, men inte sett någon för september.
    Så, alla septemberbrudar, här pratar vi om våra bröllop och allt som rör det.
    Välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 10:47
    Vi som gifter oss i September 09:
    5 september: TesshjärtaFred (Rockelstad slott), me and my, ronney (Borås), Prinsessa K.
    12 september: ElinDLB, MyochErlend (Sunne).
    19 september: Lillamiraklet (Botkyrka), Timba, Tösabita (Uddevalla), Igia (Sundsvall).
    26 september: alltidvi.

Ni som känner inte är med på listan, inboxa mig så fixar jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 15:28
    5 september: september2009bröllop (hette tidigare Ronney)
    9 september: yasmineback (Las Vegas)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 22:24
    9 september: 2009NewYork (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-19 19:46
    9 september: Frittan (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-25 15:17
    9 september: NuevaYorke090909 (New York)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 13:26
    12 september: gosbruden (Västerås)

• Svar på tråden September 2009
  • Timba

Skönt att höra att ni som gifter er nu planerat ett år och att ni är nöjda med att inte ha stressat ihjäl er på slutet!

Lycka till! Berätta gärna hur det gick på er stora dag!!!

• Igia

Hur går det för oss september -09.

Vad har ni gjort och vad är det nästa ni planerar för?

• TesshjärtaFred
    Igia skrev 2008-09-04 11:43:33 följande:
    Hur går det för oss september -09.Vad har ni gjort och vad är det nästa ni planerar för?
    Vi har bokat Rockelstad slott för vigsel, fest och övernattning för gästerna. Det är ungefär det vi har gjort i praktiken. I mitt huvud är mycket mer klart. Har funderat ut en del angående dukning och sånt, vi har bestämt att vi ska ha egen musik med oss, inget band eller dj.
    Just det, budget och preliminär gästlista, men det var man ju i princip tvungen att göra innan vi bestämde ställe.
  • Igia

TesshjärtaFred

Ååå vad roligt att ni ska vara på rockelstad. Vi hade fundering på det men vi blev så många att det blev svårt med övernattning. Vilket datum har ni?
    Är ni från Sparreholm el trakten där i kring?

PS hur gör du för att klistra in det någon annan skrivit i en liten ruta i din?

• CaSan

Weee, idag är det exakt 1 år till den stora dagen. Nu börjar nedräkningen på riktigt... Can't wait!

• Timba
    Igia skrev 2008-09-04 21:15:09 följande:
    "......PS hur gör du för att klistra in det någon annan skrivit i en liten ruta i din?
    Du trycker på den runda symbolen men "A uppe i högra hörnet på det inlägget du vill citera, sedan hamnar dennes ord i en ruta i ditt meddelande. Se till att koden med /citat kommer med efter det citerade inlägget bara, annars hamnar även din text i rutan. Jag brukar ta bort lite citeringar (som ovan i ditt inlägg) så slipper man ha ett helt meddelande i rutan.

Förstog du, eller förklarar jag knepigt?
  • TesshjärtaFred

Igia: Vi har den femte september. Exakt ett år i dag!
    Jag kommer från Oxelösund, men vi bor i Sthlm. Men eftersom jag kommer från Södermanland känns det bra att vara där.

Me and my: Hur gör man för att göra sån där smiley i texten? som sagt, exakt ett år kvar i dag!

• Igia
    Timba skrev 2008-09-05 11:38:08 följande:
    .Förstog du, eller förklarar jag knepigt?
    Tack, det gjorde jag
  • Igia
    TesshjärtaFred skrev 2008-09-05 16:34:42 följande:
    Me and my: Hur gör man för att göra sån där smiley i texten? som sagt, exakt ett år kvar i dag!
    Först : sedan - och sist ) fast de ska sitta ihop

Förstod???
Svar på tråden September 2009