• Anja 19 juli 2008

Fruar i Lund - del 1

Denna tråd tar vid där Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5, slutade

Hej allihop

Nu när alla sommarbrudar har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd. (Vi har några blivande fruar kvar men alla sommarbrudar är gifta så ett nytt namn på tråden är på sin plats)

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

• Svar på tråden Fruar i Lund - del 1
  • Anja 19 juli 2008

Embo

jag fick en liten känsla av att du oxå är gravid. Kan det vara så måntro...

• Anja 19 juli 2008

Annelie

jag avskräckte dig kanske m mitt skräcködlesvar ovan

Vi tar det en annan dag

kram

• a wife to be

Anja.

Nä jag blev inte avskräckt Men jag vabbade igår men var "tvungen" att åka in och jobba mellan 17-19.40 så allt blev liksom upp och ner. Jag jobbar idag, börjar 9.50 så jag kör inom dig då.

• a wife to be

Anja.

Jag kör och lämnar dom till dig nu, lite pinsamt men jag har inte hummit diska dom och Johan har börjat renovera köket nu i morse så jag hoppas det är ok ändå

• Anja 19 juli 2008

Hehe

Annelie

ursäkta min yrvakna uppenbarelse. Visst var jag snygg m håret på ända, bara t-shirt och ingen bh

fniss fniss

Jaja, man kan ju inte vara på topp

Tack ska du ha... nu är skålarna diskade och ser så fina ut så

• Flamora

Fröken Planera: Hur gick det med fotoboken?

Nu har vi börjat limma in foton i våra tackkort, så snart ska det väl vara klart. Använder en grön, lite glittrig penna att skriva med, samma som till inbjudningarna, men nu börjar den ta slut. Hade en extra på lager, men det verkar ha torkat ut. Störigt!!

Nån som tänker besöka Chokladens dag på chokladfabriken i helgen? Låter mumsigt Ska kanske dit imorgon med svägerskan.

• a wife to be

Anja.

Du var ju bra mycket snyggare än vad jag är nyuppstigen.....

Alice är ju verkligen söt som en prinsessa!

• Anja 19 juli 2008

Annelie

tack, haha...

Ja hon är verkligen en liten prinsessa den flickan

• Anja 19 juli 2008

EFTERLYSNING:

Någon här nämnde en kemtvätt som rekommomendrats utav Palm Design om jag inte minns fel. Han kunde även tvätta klänningar med mycket krimskrams (pärlor och sånt) på och han fick bort ALLT om jag inte minns fel.

Vet att någon berättade om den kemtvätten och skrev ut det här i snacket. Minns bara inte vem och vilken kemtvätt...

någon som vill hjälpa mig. Ska lämna in min klänning ÄNTLIGEN på torsdag så att tjejen som vill köpa den kan göra det

Så tacksam för svar!

Svar på tråden Fruar i Lund - del 1