• Anja 19 juli 2008

Fruar i Lund - del 1

Denna tråd tar vid där Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5, slutade

Hej allihop

Nu när alla sommarbrudar har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd. (Vi har några blivande fruar kvar men alla sommarbrudar är gifta så ett nytt namn på tråden är på sin plats)

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

• Svar på tråden Fruar i Lund - del 1
  • Embo81

Hej!!

Det var visste ett tag sedan jag var här, blir liksom annat som är i fokus nu. Håller på att skriva examensarbetet nu , sen är skolan äntligen slut.

Hoppas att allt är bra med er!

På fredag ska vi träffa prästen igen och ge henne en korg med lite smått och gott som tack för att hon ställde upp på sin fritid och vigde oss.

Anja,
    jag lämnade in min klänning på kemtvätt vid clemenstorget upp mot biblioteket, kommer inte ihåg vad den heter buttler något kanske?? Fråga Gabbi hon lämnade sin där med. Kostade runt 450 och det gick snabbt och smidigt, men ett bra resultat.

• a wife to be

Anja

Var det svårt att hitta köpare till klänningen? Hur mycket billigare än du köpte den för sålde du den?

• Anja 19 juli 2008

Min klänning kostade 10.000 och jag säljer den för 5.500 vilket jag tycker är ett ok pris för båda parter.

• a wife to be

Ok, jag har fortfarande inte bestämt om jag ska behålla min

Hittade precis talet som Jenny höll till mig, det är inte klokt men jag blev helt tårögd när jag läste det!! Vilka minnen man har från den dagen.

• Anja 19 juli 2008

Eller hon är kanske gift och heter något annat nu?:) Hur är det med henne?

• a wife to be

Ja precis, Jenny E-S. Hon är gift, förra midsommarafton. Det är bara bra med henne, bor i hus i Dalby, jobbar på sjukhuset och har tre barn.

• Anja 19 juli 2008

Härligt att höra

Hälsa henne...

Nu ska jag rusa till jobbet. Jobbar hela helgen, mindre ball. Såg precis gårdagens USA-avsnitt av greys anatomy så nu kan jag leva på det resten av dagen iallafall. Åååhhh SUCK

• a wife to be

Det är så bull att jobba helg, jag jobbar imorgon sen ska jag hem och snyggatill mig sen bär det iväg till Malmö och Ladies night,VIP!!! Ska bli grymt kul

• Fröken Planera

Mötet med fotografen gick alldeles utmärkt. Jag förklarade lite grann hur jag tänkt mig, sen insåg jag att hon är ju ändå den av oss som har bäst koll på hur det ska se ut, så hon undrade bara om det var några bilder jag absolut ville eller inte ville ha med, sen kom vi överens om att hon sätter ihop den och så skickar hon den till mitt jobb när den är klar.
    Känner att jag litar på att hon gör det bra, så jag är inte det minsta nervös!

Är alla tackkorten ute nu, Flamora?

Flamora skrev 2008-10-18 13:27:28 följande:
    Fröken Planera: Hur gick det med fotoboken?Nu har vi börjat limma in foton i våra tackkort, så snart ska det väl vara klart. Använder en grön, lite glittrig penna att skriva med, samma som till inbjudningarna, men nu börjar den ta slut. Hade en extra på lager, men det verkar ha torkat ut. Störigt!! Nån som tänker besöka Chokladens dag på chokladfabriken i helgen? Låter mumsigt Ska kanske dit imorgon med svägerskan.
Svar på tråden Fruar i Lund - del 1