Karlstadbrudar!! Del 4
Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.
Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.
Det ska finnas en STOR bröllops butik med ALLt i Degerfors.
Ska nog ta en sväng dit någon helg!
MadTezz: Klädestjänst har öppnat en ny butik i haga på samma gata/sida som Hagahallen (ICA), men det kanske du redan visste. Annars finns det tyvärr bara Högtidskläder.
Starlet2: Jo jag visste att dom hade flyttat. jag köpte nämligen min bröllopsklänning när hon hade utförsäljning på dom när hon fortfarande hade på våxnäs. 1000 kr gav jag för den=) din finns i mitt galleri. Är nu bara ute efter av. kläder till min sambo och mina tärnor.
Hur går det för er med era planeringar nu?
Jag har tappat gnisstan lite. Får ingenting gjort känns det som.
Hatar denna årstiden, man blir så dyster och trött tycker jag.
Vet någon något ställe i stan där man kan köpa bröllopsskor billigt? Behöver även få lite tips på vad man kan ge tärnorna samt marskalkerna i present.
Hej tjejer!
Butiken i bröllopspalatsen i degerfors är toppen! tyvärr har många olika erfarenheter av bemötandet där men jag var supernöjd!
ang tärnklänningar måste jag tipsa om
www.keepmeinstitches.biz en sida där jag köpte 9 klännigar til mitt bröllop!! frakten är 45 dollar hur många klänningar du än beställer och klänningarna är mycket billigare än i sverige!
vi gav tärnorna ett armband där det stod "tärna" ingraverat och till bestman en bestmansejdel där det stod "bestman och sen namnet"
Någon som har varit på Apertin och vet några priser och om hur det är där?