• Mirri

Karlstadbrudar!! Del 4

Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.

• Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 4
  • MadTezz

har fixat en hemsida där jag kommer att lägga ut lite bilder och annat. Den som vill får göra besöka den.
    men den är ubder uppbyggnad. så den är långt i från klar.
    madtezzbride.weddingannouncer.com/

• Mirri

Mad Tezz: Välkomen! Var du med i den gamla tråden också? Inte sett dig. Så Borgvik blir det alltså? Det är en populär kyrka tror jag. Det är många som vill gifta sig där

• MadTezz

tack så mycket. nä jag har inte varit inne i den andra tråden. är rätt så ny har.
    Borgvik värkar va en poppulär kyrka, och de kan ja förstå. den ligger ju såå fint.

• skogstrollet89

Jag är inte riktigt från karlstad men hittar ingen tråd närmare :) och så har jag bott där 3 år när jag gick på skolan men bor nu i Årjäng :) har ni några tips på buffe mat?

• Flisa80

Bra Mirri att du fixade ny tråd!! :)

• Mirri

Mad Tezz: Ja, den ligger verkligen jätte fint. Vart ska ni ha festen då? Är det bestämt?

Flisa80: Hehe! Ja, ibland kommer jag med brillianta idéer som att komma ihåg att förnya tråden men oftast hinner någon annan före

Skogstrollet: Jag har också hört massa bra saker om Capiscum och sedan kan jag ge ett lite udda tips och det är patienhotellet på sjukhuset. De gör endel catering till helt ok priser tycker jag och har såååååå god mat!! Vi brukar alltid använda dem på jobbet.

• flisa83

Hej på er!

Har inte varit i karlstad-tråden på ett tag, men kanon med en ny fräsch! :)

någon mer än jag som snurrat in sig själv i allt planerande?? herregud va trött jag blir på mig själv!!! ikväll blir det papper, penna och en ordentlig att-göra-lista. En sak i taget ska det bli nu, inte allt på en gång!

• MadTezz

Vi ska vara på Longs hembygdsgård efter vigseln. Det kommer bli så fint där tills sommaren med alla blommor och så. Det finns lite bilder på mitt galleri. Kortetn är tagna nu under hösten så det ser lite dystert ut. Men det kommer någ att ´bli så fint där till sommaren.

Mirri skrev 2008-10-12 20:43:03 följande:
    Mad Tezz: Ja, den ligger verkligen jätte fint. Vart ska ni ha festen då? Är det bestämt?
  • Flisa80

Nu har vi precis bokat flyget till Bali!!!! Vi hade hoppats, hoppats, hoppats att vi skulle kunna hitta flyg för 18000 kr som vi såg någon annan göra, men insåg att vi snarare skulle hamna på billigast 20 000 kr via MrJet. MEN, av en händelse hittade vi en resa via resia.se för 16 000kr. Jippie!! (Om man nu kan säga så när man precis gjort av med 16 000 på flyg...) :S

Nu ska vi bara sondera terrängen på hotell...vi har hittat ett vi helt klart ska satsa på, Aston Bali... Lovely!!

Åh, jag är så GLAD!!!

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 4