• Mirri

Karlstadbrudar!! Del 4

Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.

• Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 4
  • Boomtown
    Flisa80 skrev 2008-11-21 14:24:49 följande:
    Vet inte riktigt om det var mig du frågade...men jag svarar oavsett. :)Vi ska ha Helena Henriksson, hon verkar väldigt bra!!! Ni?
    Alla får gärna svara på frågan
    Ska ni också ha henne? Har ni testat henne förut? Träffat henne?
  • Flisa80
    Boomtown skrev 2008-11-21 15:43:57 följande:
    Alla får gärna svara på frågan Ska ni också ha henne? Har ni testat henne förut? Träffat henne?
    Nej än så länge har vi bara pratat med henne på telefon men hon verkar helt underbar. Tycker om färgerna i hennes foton... Har pratat med några andra som har bokat in henne också och de hade träffat henne och sa att hon var toppen och de var SÅ glada och nöjda med första intrycket. Däremot vet jag ingen som har haft henne och som kan berätta om de var nöjda med resultatet... Men det tror jag nog vi blir. :)
  • Boomtown
    Flisa80 skrev 2008-11-21 17:06:49 följande:
    Nej än så länge har vi bara pratat med henne på telefon men hon verkar helt underbar. Tycker om färgerna i hennes foton... Har pratat med några andra som har bokat in henne också och de hade träffat henne och sa att hon var toppen och de var SÅ glada och nöjda med första intrycket. Däremot vet jag ingen som har haft henne och som kan berätta om de var nöjda med resultatet... Men det tror jag nog vi blir. :)
    Det var färgerna jag fastnade för också. Och att hon hade väldigt bra ideer. Gillar inte tråkiga kort där man bara står rätt upp och ner. Men jag frågade min gubbe och syrran med. De tyckte att bilderna var överarbetade och att en del var suddiga och gryniga. Och jag måste hålla med om att det var så. Tråkigt när jag var så nöjd. Vet inte om man skulle kunna säga det på ett fint sätt att jag vill ha knivskarpa kort och inte allt för överarbetade. pinsamt att klanka ner lixom. Annars är Helena Henriksson den fotograf med bäst pris och roligaste bilder
  • MadTezz

Vi kommer inte att anlita en profsfotograf direkt. Vi har en kompis som tar sååå fina bilder, han håller även på att utbilda sig till fotograf så han har tillgång till bra grejjer. Så det känns bra att inte kasta ut mulltum med pengar då han inte vill ha någonting för det. Bara mat så blir han glad=)

• Boomtown
    MadTezz skrev 2008-11-21 17:19:53 följande:
    Vi kommer inte att anlita en profsfotograf direkt. Vi har en kompis som tar sååå fina bilder, han håller även på att utbilda sig till fotograf så han har tillgång till bra grejjer. Så det känns bra att inte kasta ut mulltum med pengar då han inte vill ha någonting för det. Bara mat så blir han glad=)
    Han har ingen hemsida man kan kolla på?
    Lite intressant
  • MadTezz

Boomtown: Nä, tyvärr han har ingen hemsida.

• Mirri

Vi valde faktiskt att inte ha proffsfotograf, men det kanske jag sagt tidigare i tråden. Vi blev supernöjda med att ha 300 bilder från tre olika amatörfotografer istället. Fick åtminstånde 30 bilder som var riktigt riktigt bra och betalade bara för framkallning och inget annat

• Boomtown

Mirri! Era bilder var jättefina

• Nightingale
    Flisa80 skrev 2008-11-20 16:42:53 följande:
    Tack för tipset, det ska jag göra. Får man plats fyra personer där? Jag ska ha med min tärnor nämligen... Vet var det ligger men har för mig att det är lite litet, fast det kanske funkar att vara fyra?
    Antar att ni är ensamma i salongen? Gifter ni er på en lördag? Då är det inga problem alls med fyra. De har en soffa där inne oxå.
  • Flisa80
    Nightingale skrev 2008-11-27 19:51:46 följande:
    Antar att ni är ensamma i salongen? Gifter ni er på en lördag? Då är det inga problem alls med fyra. De har en soffa där inne oxå.
    Ok, bra. Har inte fått tag i dem ännu, har svårt att hinna ringa då det är så otroligt mycket på jobbet nu. Men tack för tipset!
Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 4