Karlstadbrudar!! Del 4
Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.
Här hänger vi blivande brudar och redan blivna fruar som finns i Karlstadtrakten. Vi byter idéer och tips och pratar om lite allt möjligt.
Vart finns det en duktig och billig sömmerska i karlstad eller Säffle? Vad kostar det att sy upp en klänning?
Jag gjorde en förfrågan på Apertion och då berättade de att det kostar 100 kr per person och då ingår lokal, personal, bordsdekoration och sånt. Sedan tillkommer då mat och dryck...så jag tvivlar på att det blir ett billigt alternativ. Det var i alla fall därför vi valde bort det, för att det med 100 gäster skulle kosta 10 000kr bara för lokal, personal och dukning....
Har precis upptäckt att det är studentbal i Karlstad den 13 juni när vi gifter oss. Flera av de frisörer vi ring är redan bokade. ARGH! Hade ingen aning om det, det är mycket tidigare här hos oss.... Några tips på bra frisörer att boka?? Någon som vet något om salong Capelli? Moda och klippoteket tex är bokade...
Min frisör Pernilla på Clara´O. Hon gjorde min bruduppsättning och är kanonbra, ring henne!
Vilken fotograf ska ni ha?