• Lövings

Era tärnor - bjuder ni dom på frisyr, smink, klänning?

Ja, ni som har tärnor.
    Bjuder ni dom på klänning, smink eller hår?+
    Jag ska ha två tärnor och de kostar juh ganska mycket ändå om man ska bjuda på allt de.
    Så som jag tänker mig så följer tärnorna med när man gör sitt hår, smink och allat annat eller har jag fel??
    Ska man sitta ensam?
    Och då känns det dumt att de bara sitter och tittar på..

Hur gör ni??
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Era tärnor - bjuder ni dom på frisyr, smink, klänning?
  • MissMijah

Lövings: Haha, ja skojja inte! Har redan mardrömmar om att bröllopet kommer bli en katastrof! Mitt undermedvetna är nog riktigt uppstrassat haha!

• Lövings

Ja, det är mycket att tänka på.
    Gode gud.
    Tur man har datorn att skriva upp på.
    För några veckor sen drömde jag att jag skulle gifta mig.
    Men hälften av folket kom inte och ingen fotograf eller frisör..
    Allt gick åt pipan=(
    Usch...

• MulleNuh

haha ja jag drömde i natt att det var dagen D! Minns inte exakt vad som hände, men det var katastrof iaf. Min klänning var alldedes för kort och jag var TVUNGEN att gå in i kyrkan med den och ett par missfärgade tubsockor på mig!

• MissMijah

MUlleNuh: Haha fy! Och tubsockor också?! Det är mitt värsta! Vilken hemsk mardröm!

• Lövings

Haha, snacka om att det är lite panikångest inför allt.
    För mig är det inte tiden, för det har jag på mig. Gifter kig 1 augusti 2009. Men just att man skulle glömma någon helt och hållet..
    Usch...

• MulleNuh

haha ja jag har svårt för tubsockor tom om man bara tränar. Snacka om ångest.

• Lövings

Hahah, ja och i drömmen förstoras det upp så mycket också.
    Det finns INGA anda alternativ...
    =)

• MissMijah

Lövings: Gifter mig också aug 09

MulleNuh: Ja, det finns aldrig ursäkter nog för att använda tubsockor! haha, omvänt min pappa, han äger inga längre. mitt ex och min m2b har jag oxå omvänt. från att dem tyckt tubsockor varit helt okej till att det är INTE okej, Någonsin!

tänk om man skulle se sin m2b i kyrkan, byxbenet åker upp lite så ser man ett par vita intersport tubisar?! Panik?! Haha!

• Lövings

Hahha, ja större problem finns inte.
    ALlt måste vara perfekt...
    Usch vilken press!!!!

Svar på tråden Era tärnor - bjuder ni dom på frisyr, smink, klänning?