Lös biljett till barnkarusellen!
Jag har inte skivit på ett tag nu, för jag har helt saknat inspiration, men efter dagens läsning där tråden verkligen var i sitt esse måste jag ju bara in och tacka för underhållningen!
Sen har jag en fusklapp men saker jag gärna ville kommentera, men den är på nedervåningen och med min onda fot orkar jag inte gå dit just nu, så jag tar bara några grejer rätt ur huvudet.
Ore, välkommen!
Cicci, vilken liten elaking på dagiset! Han har bergis en storebrorsa som lär honom hyss. Förstår att du blev ledsen, hade jag också blivit.
Appropå anonymitet så har en dagisfröken nu kallat Prinsen för Prinsen 2 ggr nu och vi använder ALDRIG det namnet på honom (dock massor av andra smeknamn), så nu är jag misstänksam!
Liten, Jag är gärna med på att vi stänger in oss med log-in nånstans. Har dock upptäckt baksidan med det iom att jag försöker lite smått lära känna nytt folk här nere. Gav mig in på Familjeliv (förbjudet, I know, men vad gör man?...), men där kör de numera med stängda trådar med log-in. Inte så lätt då...
Håller med dig om Halloween. Varför ska vi anamma allt från USA hela tiden? Vi har ju redan vår tradition med påskakärringar och den biten, vilken de inte har, men ändå måste vi göra samma som de och handlarna hakar såklart på direkt.
Mugglan, Vilket dagis blev det?
Oms, Trist med jobbet! Men med tanke på kriterierna på de som fick stanna kanske det ändå var skönt att vara så långt ifrån målet? Så att du absolut inte kan ta det personligt.
Nenne, Underbar inledning! Du borde starta alla trådar, alltid!!!
Kram alla andra!
Ps. Mitt är rött. Och lockigt!