Hej!
Ser att Cicci också blivit sjuk. Det är verkligen sjukt hur sjuk man blir av denna influensa och hur envetet den hänger sig fast.
Nenne, STOR kram!! Här utifrån sett så ser det dock mycket ljusare än vad jag förstår att det gör när man är mitt i skiten. Sen är det ju en sån knivig grej att ta paus från tycker jag. Försöker man t.ex. sluta äta godis är det ju "bara" att sluta, men ska ni sluta försöka bli gravida är det ju inte så lyckat att sluta ha sex. (Och det skulle ju inte ni klara ändå, eller hur? ) Och vilken dag i cykeln du är på lär du ju ha full koll på vare sig du vill eller ej efter såhär lång tid. Och att börja skydda sig blir ju som en påminnelse om vad ni försöker ta paus från ändå. Du har iaf mina starkaste sympatier vännen!
Har en gubbe här som slipar om vårt parkettgolv. Jädrar vad det dånar!! Och vilken snacke-pelle sen. Trodde aldrig han skulle sluta prata, men han var ju trevlig iaf.
Usch, vilken jobbig natt BS verkar haft! Konstigt att hon verkligen var så pigg så tidigt! Det scenariot har jag inte varit med om. Men den natten förra veckan när Prinsen inte kunde komma till ro trodde dagisfröken att han haft mardrömmar. Låter som en rimlig förklaring. Jag kan också få så att jag trillar ner i samma dröm igen om jag inte varit vaken så länge emellan. För det släppte ju när vi bytte blöja och hade honom uppe några minuter.
Izzie, Mycket bra jobbat med de 15kg! Känner igen mycket av det du skriver gällande att ha höga krav. Jag jobbar också för att sänka mina.
Mugglan, Vad trist att Moa blev ledsen! (Eller protesterade kanske är ett bättre ord) Men det var väl några dagar sedan hon var där nu? Bara hon kommer in i det igen så minns hon nog att hon hade roligt där sist.
EA, Beror lite på vad familjen har för intressen, men "bra att ha"-saker som vi fick när Prinsen fyllde 1 var bl.a. hörselskydd och flytväst. Det behöver man ju varsin i en familj. Böcker vill man ju också oftast ha sin egna. Förutom Max finns böcker om Molly. Kläder går ju som sagt också åt. Men nu är det nog bäst att jag postar detta, du har säkert hunnit få en massa tips medan jag skrivit detta...