• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Ore

Cicci: det låter inte så roligt med alla dessa undersökningar, samtidigt som det är bra att ni har fått hjälp givetvis... Hoppas lillkillen kryar på sig snart!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    Men OJ vilket rabalder! Hoppas så att han kryar på sig snart och att alla besök hos diverse doktorer går bra!

• _koko_

Åh, cicci, vad skönt att ni äntligen fått igång en utredning!!! Visst är det jobbigt att han drabbats av så mycket, men nu kommer de ju ta hand om honom ordentligt iaf. Och ögonen kan jag inte tänka mig att det är något fel på, han såg ju mig tvärs över bordet i söndags.
    Albinos, då har man väl inget pigment alls, eller? Victor var ju rätt brun i somras.
    Stora kramar till hela familjen, glöm inte att ta hand om dig också, du är ju två nu.

Det sticker både i brösten och tjejmagen nu, definitivt symptom! För det har aaaaldrig hänt förut... Not.

• Lapinette

Stackars Victor! Hoppas det inte är så farligt men skönt att han blir rejält undersökt.

• nennesjuttioåtta

Efterlyser återigen den där knappen som indikerar gravid eller ej genom färgglada blinkningar i naveln.

• Lapinette

nenne - håååååååååll ut! Bara en vecka kvar!

• Fru E

Ohhh den den knappen vill jag med ha så kan jag ta makens lugna iställning och luta mig tillbaka och njuta av åkturen

• Ore

Nenne, en sådan vill jag också ha!!! Jag har redan piercingsmycke i naveln, om det hjälper ...?

• muggles

Jag är Plånbokstömmare!

BS: Ikea har bra gåvagnar, inte speciellt dyra. 179kr tror jag?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!