• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • _koko_

nenne - Du har gott om symptom just nu! Eller så har du goda anledningar att vara sur.
    Förstår att man tappar lusten att ens söka jobb när de beter sig sådär på AF...

• nennesjuttioåtta

Ja, nu skrev jag fel. Hon menade att det var mitt val om jag tackade nej till intervjun. Men det kan ju jag få faan för (=no money) också, eftersom man inte får göra så för a-kassan.

• nennesjuttioåtta

Koko
    hahaha, om det nu INTE är symptom så är det nog läge för den där tröjan du pratade om igår, den med långa armar som man spänner fast på ryggen....

• kängu

Kan ju inte vara ditt val nenne som sagt eftersom man väl måste tacka ja?! Jäkla bitterkärring!

• nennesjuttioåtta

Kängu
    PRECIS!!! *mummelmummel*
    Grattis till fint UL!

• Liten med Mindre

Cicci - med tanke på ditt "salladsutbrott" i affären när du väntade Victor - så skulle jag inte vilja vara mopsig dagispersonal.

Nenne, AF har nog aldrig fått stilpoäng för bra bemötande hos någon jag mött. Heja dig!

• Liten med Mindre

Kängu - ni vinkade möjligen inte tillbaka mot skärmen? *som undertecknad och maken*

• nennesjuttioåtta

koko
    ja, jag tyckte ju att jag hade rätt att vara arg men jag gråter inte så ofta och nu hade jag först grinat som en jävla 9-åring och sparkat på dammsugaren och boxat dörren och sen detta med af, jag hade en basketboll i halsen och satt och blängde på henne när jag väntade på min tur, som en fjortis. Men min kraft i onda ögat har mattats av för hon fick ingen blomkruka i huvet men jag hoppas hon fick skitsjuka iaf.

Ni ser ju hur balanserad jag är.

• kängu

Liten: Jo lite med lillfingret

Nenne: SYMPTOM!!!!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!