Ja, chokladen är sådär. Fast den blir bättre om man droppar i en droppe av pepparmintsessens. Det döljer bismaken lite. Som sagt, det är inte gott, men effektivt. Fast snart sätter väl bitchtakterna i igen. Jag blir lite lätt rabiat utan mat, och minns att under förra gången helt tappade proportionerna för verkligheten. Exempelvis tänkte jag att inte få äta mat var det värsta som kan hända en människa. Såg jag någon som såg sur ut tänkte jag: "Du får åtminstone äta mat, vad har du rimligen att vara sur över???" Min xtravaganza-coach menade att den sortens tankar inte hjälpte mig alls... Mycket möjligt att hon har rätt, men man blir lite koko utan mat...
Well well. Det är ju självvalt och det är ju det man får intala sig gång på gång.
EA - Eller hur?! Pulka är jätteskoj. I synnerhet om man som Matilda dessutom får åka pulka både upp och ner
Men hon var väl lite trött och kände sig som en michelingubbe tror jag i alla kläder jag prackat på henne...
Apropå det så måste jag slänga ut en fråga till er som har barn som kan gå... Matilda går riktigt bra nu och har gjort det en tid, men så fort jag tar på henne skor blir hon alldeles vansinng och sätter sig bara ner och illskriker. Hon verkar inte fatta att man faktiskt kan gå även om man har skor. Har köpt flera olika sorters skor, nu senast en väldigt lätt variant som jag tänkte skulle funka, men icke.
Var era små såna med i början?