Lös biljett till barnkarusellen!
Koko - Vad tråkigt med din farmor! Kram!
Koko - Vad tråkigt med din farmor! Kram!
Ore - Tack för komplimangen! Vad snällt sagt!
Jag gillade fläkten du länkade till förresten! Enkel och ren i linjerna. Visst är den modern, men den är ju stilren. Känns som det skulle kunna passa till mycket.
Cicci - Usch det lät tungt för dig på jobbet! Kunde du inte stannat hemma och vilat upp dig lite??? Håller tummarna för att du frisknar till fort som rackarn. Hade du inte varit gravid hade jag tipsat om Esperitox (naturläkemedel mot förkylning), brukar korta sjukdomstiden, men den bör man inte äta som gravid trist nog...
Hoppas du får sova ordentligt i natt iaf, det är nog det som kanske kan hjälpa dig mest just nu. Sov med öronproppar och låt maken ta hand om Vickevire ifall han vaknar...
Kram!
Bisolvon finns som lösning och som tabletter. Kanske finns i brusform med?
Det tunnar ut slemhinnorna och gör det lättare för de små rackarna att slinka igenom och komma fram! Funkade för mig! Många har ju tydligen mördarsegt sekret som sätter käppar i hjulen för även de kvickase simmarna...
Har för mig att vi brukade ordinera det från mens fram till ÄL, va 10 dagar eller nåt. Rätta mig om jag har fel någon!
BS - Vad skönt att mötet gick bra! Ska barnen får vara ute nu då? Förstår att föräldrarna vart rädda och chockade, men alla som har barn vet väl hur fort en olycka kan ske... Att hålla alla barn inomhus känns väl inte som en bra lösning i längden precis.
BS - Ja, bidrottningsgelén tycker jag låter intressant. Det var det jag planerat att testa som nästa-grej om jag inte blivit gravid. Apiforce tror jag den hette som jag kollade ut. Fanns på hälsokostaffär.
Håller med dig om rosenroten. Minns oxå att den var lurig för ett par stycken härinne. Vilka minns jag inte nu. Fast det funkade väl för Cicci?
EA - Jag käkade tabletterna och tog varje morgon och varje kväll. Tycker absolut du ska testa bisolvonen!
EA - Jo, det gjorde hon i och för sig Det har ju funkat bra för henne ändå, så det kanske varken gjorde till eller från i hennes fall?
Hon hade väl en egen liten cocktail med allt vi lyckats snoka reda på som kunde hjälpa. Men alla sätt är ju bra utom de dåliga
Nä, bisolvonet stör nog inget... TESTA!!!
Nähä, dags att söva om en övertrött liten unge...
Somnade i bilen på väg hem från babysimmet och nu verkar det stört omöjligt för henne att somna om. Har legat och babblat i över en timme i sängen nu. Suck!
Nenne - Vilket jävla helvete. Har inga förskönande ord för det. Hoppas de hör av sig med sprutorna *skickar jättekram*
Tråddejt är noterat även i min kalender...
Tanten har hittat mig med idag, men det gör ju inget. Än så länge är inte försök påbörjade här. Trist med mensvärk bara, men det är ju en petitess i sammanhanget.
Cicci - Men vad tråkigt att Viktor blivit sjuk igen. Vilken otur ni har! Hoppas han får en lindrigare variant och att han snart är på benen igen. Hur mår du själv?
Hoppas ni får en kanonresa i vilket fall!
Frullan - Vet inte om det är till någon hjälp, men absolut ALLA tester/skrock och liknande visade att jag skulle få en kille. Ut kom sen en Matilda. JAg var så säker på att jag skulle få en kille att jag kunde satsat en årslön på det. (Tur för mig att jag inte gjorde det)
Jag vill oxå ha! *sträcker fram glaset*
EA - Skumt! Men vilket lyx förresten att bara ha tant i tre dagar! (om man nu kan prata om "lyx" i samband med tant?)
Inga andra symptom?
Frejis -
Inga spottings? (eller du kanske inte brukar ha det?)
Åh Vickan... Vad tråkigt!!! Superledsamt. Vet inte vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig och skickar en varm varm kram!
Vad skönt att det mesta av värken åtminstone avtagit. Usch ja, så tråkigt. Det är så mycket som ska stämma för att männsikor ska sättas till världen, det blir man verkligen påmind om gång på gång.
Tycker absolut att du ska höra av dig till din gyn när du känner att du orkar. Det kan ju vara en elak slump att du fått två så tidiga missfall, men en undersökning kan ju aldrig skada Kanske kan det vara prgesteronet som strular? Är alldeles för dåligt insatt i vad man kan göra för att hjälpa, men det finns ju andra som kan.
Hoppas att du och maken ändå kan ha en bra kväll, att du slipper det onda och kanske kan distrahera tankarna med lite god mat och kanske en bra film?
Många kramar!