• Izzie

Lös biljett till barnkarusellen!

Koko - (hur kom du på ditt nick förresten???)

• Izzie
    nennesjuttioåtta skrev 2009-01-07 14:49:02 följande:
    fy fan vad jag garvar åt mig själv. Patetiskt!
    För att trösta, så kan ju säga att jag skrattar rätt mycket åt dig med
  • Izzie

Jag fattar heller inget. Hoppas verkligen du får en tid superfort.

• Izzie

Lappis - Usch vad otäckt med din kompis . Så fruktansvärt att det inte går att ta in. Fast hon hade ett barn sen tidigare va? Inte för att det på något sätt gör bebisdödsfallet mindre hemskt, men har man ett barn sen innan blir man tvungen att ändå blicka framåt...
    Dessutom kryper det ju fram nu att det är många i tråden som känner till personer i sin närhet som har gått igenom samma sak. Helt plötsligt känns ju det scenariot inte så ovanligt heller då. Usch.

Konstigt med dina blödningar. Jag hade hoppats på att de ville ta in dig på en titt med en gång...

Hur gör du med gravtestet då? Ska du ta det imorgon bitti eller hur ligger du till i cykeln nu? Du vet knappt när BIM var/är va?

BS - Stackars lilla Iris! Det lät ju superläskigt att halka så. Tur i oturen att det inte blev värre.

Zozo - Jag hade samma problem med håret. Det var superfint under graviditeten. Tjockt och blankt. Trodde jag skulle tappa håret direkt efter förlossningen, men jag tror det dröjde nästan ända till sommaren innan det åkte av. Och då gjorde det det med besked. Fy så ful det var ett tag. Tappade bla håret runnt ansiktet. Sköt upp hela hårfästet någon centimeter. Det var inte så snyggt, men det var nästan ännu värre när håret började växa ut igen. Hade en liten gloria av småhår som stod rätt ut. Herregud så ful jag var. Men det blev bättre... Nu är håret tillbaka som det var innan(fast inte lika tjockt och fint som under grav).
    Ang amning och smakportioner tycker jag liksom de andra att du får följa din egen magkänsla. Vill och kan du amma så gör det så länge det funkar och känns bra. Som min BVC-sköterska brukar säga: "Det är inga vuxna som dricker ersättning och äter barnmat, utan förr eller senare löser det sig för ALLA. Ha tålamod, det löser sig". Ganska skön inställning tycker jag.

• Izzie

Muggles, Piggis, Ore och Kängu - Jag har skrivit upp Världskulturmuséet kl 14,30. Vart ligger det muséet förresten?
    Inga andra trådisar som kan komma? Pirr? Vad har vi mer för Göteborgsfolk?

Vår gamla lista med "medlemmar" förresten, den var det längesen jag såg. Mrs B - Är det du som har den?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!