Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Tack för dina råd. Kan nog vara värt att gå till en sömerska för att få tärnornas mått mätta på rätt sätt =)
mvh
Jepp! Det blir rödingsoppa + dubbelmarinerad oxfilé!
HAr de rödingsoppa på menyn eller gör ni den själv?
Vill nu skrev 2008-12-18 19:59:41 följande:
De har den tydligen på menyn, men inte på hemsidan! Hon berättade om den nä hon var här, då jag inte äter skaldjur!
Blir ingen cateringrecension från mig efter nyår. De vi ska fira med tyckte det blev för dyrt att catera... Blir så less. Både jag och min sambo jobbar som vanligt i mellandagarna och har varken tid eller ork att handla och stå och laga mat åt flera personer. Ska tillägga att vi ska fira nyår hemma hos oss.
Det har nu slutat med att vi ska göra efterrätten, som vi då kommer att köpa färdig någonstans i närheten av där vi bor eller jobbar. Vi tycker att det är värt att lägga extra pengar på att catera och få hämta maten färdig istället för att ödlsla tid på att stå och laga åt flera stycken, men det tyckte tydligen inte våra vänner...
Så nu har jag fått avarga mig lite
Vad trist! Skulle också tycka att catering var SÅ värt!
Vill nu skrev 2008-12-22 22:14:40 följande:
SommarNoll9 skrev 2008-12-22 13:49:04 följande: