Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Nu händer det grejer, på mindre än en vecka har jag kirrat klänning och skor och idag har jag beställt vigselringen och tillfixning av våra förlovningsringar. Det går som på räls...
På onsdag ska jag boka präst. Ska ju gifta mig i Helena Elisabeth och har klurat ut att jag hör till umeå stadsförsamling då jag bor på Berghem. Är det någon som vet av någon fin präst, som man kan önska. I annat fall blir man väl bara tilldelad den första bästa som är ledig den aktuella dagen, eller hur funkar det.
Vad roligt! Du har verkligen stått i!
Själv var jag och hämtade vigselringen idag! Är bara orolig att den är för stor, men det är ju samma storlek som på förlovningsringen. Men mina fingrar krymper så mycket på vintern när det är kallt! Så det blir nog bra i slutändan, då jag inte tappat förlovningsringen än, på 3 år, trots jättestora viktras och så!
Umbraz: vad roligt att du hittat klänning! =)
jag blir peppad att då ut å prova nu, när jag hör hur nöjd du är..men det är inte så mycket öppet nu =P
är det nån som vet om högtidskläder har fått in 09 kollektioner än?
När jag var där sa hon att den skulle komma in i jan-feb.
Tyckte det var lite roligt i den förra tråden när vi var sammlad med bröllopsdagar. Om någon är borta så fyll gärna i listan
umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
Havsro: 16 maj Backenskyrka
070809: 1 augusti i Strömbäck
umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka
Hoppan,
Vad bra!!! Roligt att ha lite koll på alla andra oxå!
Jag saknas på listan så jag tar mig friheten att fylla på!
070809: 1 augusti i Strömbäck
Sommarnoll9: 1 augusti ute vid Göstas loge
Slog mig nu, är det bara jag som gifter mig borgerligt i denna tråd?! Inte för att det spelar någon roll
010809: 1 augusti i Strömbäck
Sommarnoll9: 1 augusti ute vid Göstas loge
(ändrar listan i datumordning å rättar mitt nick)
Sommarnoll9: ja det ser ut så, men som du säger..det spelar ju ingen roll.. vi har alla licka mycket bestyr, frågor och förväntningar =)
Vill nu: nooo, så långt kvar.. till mig sa hin ungefär 10 januari..så tänkte att de kasnke hade kommit litetidigt om jag oppades tillräckligt mycket.. jaja, bara å vänta vvidare då..
är det nån som kikat på klänningar i skellefteå?