• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • Esonda

misstänker starkt att det är denna tråden som gör en extra motiverad ;)

• gröna brudens

håller med! iaf för in del. kul att prata med folk som går egenom samma saker som en själv. byta tips å sånt m.m.

Esonda skrev 2008-11-20 19:06:41 följande:
    misstänker starkt att det är denna tråden som gör en extra motiverad ;)
  • Esonda

eller hur! jag känner att wow imon då ska jag gå en lång runda. Det var flera år sen jag kände så. nu när jag sa ifrån och samtidigt skrev på denna tråden och visst det är tredje dagen men vilken skillnad på mitt agerande.

Kan säga ärligt att jag var en riktig soffpotatis. men nu kan jag vara soffpoatis på kvällen för då har gott samvete ;)

• gröna brudens

men det är ju kalasbra!
    gillar oxå att nöta soffan men med gott samvete så blir det mkt skönare. plus att man sover bättre (iaf jag)

Esonda skrev 2008-11-20 21:02:22 följande:
    eller hur! jag känner att wow imon då ska jag gå en lång runda. Det var flera år sen jag kände så. nu när jag sa ifrån och samtidigt skrev på denna tråden och visst det är tredje dagen men vilken skillnad på mitt agerande. Kan säga ärligt att jag var en riktig soffpotatis. men nu kan jag vara soffpoatis på kvällen för då har gott samvete ;)
  • Esonda

gröna brudens skrev 2008-11-20 22:34:10 följande:

men det är ju kalasbra! gillar oxå att nöta soffan men med gott samvete så blir det mkt skönare. plus att man sover bättre (iaf jag)
    kan jag hålla med om *gäsp* ska nog sova nu... somnar snart haha... Min dator blev knäpp när jag gick in på tråden Gratis Kläder... undvik den kan vara virus men som sagt kan bara vara min dator..

Natti natti
  • gröna brudens

hejhej allihopa! hur har helgen varit?

• SaraPayam

Hej tjejer hur går det?

Här har det gått så där, har dock fuskat lite i helgen, men man måste ju få unna sig lite med
    Men jag har tränat i alla fall, så jag kanske har förbränt en del utav det

• gröna brudens

oh, du är inte den enda som fuskat här:) men som du säger, man måste få unna sej oxå. tror inte jag skulle klara det iaf annars.
    vad har du tränat för något?
    själv så ska jag snart börja mästerskap i flyttlåds lyftning;)

SaraPayam skrev 2008-11-24 11:57:34 följande:
    Hej tjejer hur går det?Här har det gått så där, har dock fuskat lite i helgen, men man måste ju få unna sig lite med Men jag har tränat i alla fall, så jag kanske har förbränt en del utav det
  • SaraPayam

gröna brudens skrev 2008-11-24 12:10:52 följande:

oh, du är inte den enda som fuskat här:) men som du säger, man måste få unna sej oxå. tror inte jag skulle klara det iaf annars.vad har du tränat för något?själv så ska jag snart börja mästerskap i flyttlåds lyftning;)
    Hahaha det är ju jättebra träning

Jag har ju en crosstrainer häår hemma, så det kör jag på varje dag
  • gröna brudens

okej. va najs.:)
    när vi flyttat så tänke jag frågs mamma om jag får låna hennes ct ett tag (vet att hon inte använder den) hon tycker bättre om att hänga på gymmet. komiskt nog.

SaraPayam skrev 2008-11-24 12:13:16 följande:
    gröna brudens skrev 2008-11-24 12:10:52 följande:
    Hahaha det är ju jättebra träning Jag har ju en crosstrainer häår hemma, så det kör jag på varje dag
Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2