• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • gröna brudens

oj..ja, den lilla detaljen;) hoppas du inte att du inte tar illa upp men har skrattat i typ en kvart nu. blev visst magträning för mej av det oxå;)

SaraPayam skrev 2008-11-26 13:33:23 följande:
    gröna brudens skrev 2008-11-25 18:25:12 följande:
    HAHAHAHA det här testade jag & sambon hemma igår. Det va bara att jag glömde säga till min sambo att han skulle putta tillbaka mina ben, så det slutade med att jag råkade sparka honom i magen....livsfarligt ju *skrattar*
  • Esonda
    SaraPayam skrev 2008-11-26 13:33:23 följande:
    gröna brudens skrev 2008-11-25 18:25:12 följande:
    HAHAHAHA det här testade jag & sambon hemma igår. Det va bara att jag glömde säga till min sambo att han skulle putta tillbaka mina ben, så det slutade med att jag råkade sparka honom i magen....livsfarligt ju *skrattar*
    XD hahaha... jag såg det framför mig och fy vad skojj :P
    Skulle skriva nått men jag glömde bort det... XD
  • gröna brudens

hehe..det blir lätt så...

Esonda skrev 2008-11-26 16:49:16 följande:
    XD hahaha... jag såg det framför mig och fy vad skojj :P Skulle skriva nått men jag glömde bort det... XD
  • Esonda

ja, tyvärr händer det ofta :P satt innan och kollade på Top Model 8 och tappade bort mig helt...

• SaraPayam

gröna brudens skrev 2008-11-26 16:45:04 följande:

oj..ja, den lilla detaljen;) hoppas du inte att du inte tar illa upp men har skrattat i typ en kvart nu. blev visst magträning för mej av det oxå;)
    Hahahaha det är ingen fara, men det va ganska kul Men det känns i magen...
  • SaraPayam
    Esonda skrev 2008-11-26 16:49:16 följande:
    XD hahaha... jag såg det framför mig och fy vad skojj :P Skulle skriva nått men jag glömde bort det... XD
    Hahaha det är lugnt
  • Esonda

jaha, nu ahr tråden halkat ner lite..

Min träning idag :
    Börja med power walk till bussen, Slappnade av tills det började plockas ögonbryn och porrensningen (AAAAJJJ!!!)

gå runt som en galning i två stora affärer för det var öppningsrea ;)

Kommer hem 4 timmar senare och börjar städa och laga mat samtidigt.

Mamma kommer på besök och lämnar hunden och en säng (lillsyrran ska sova över då mamma och pappa ska på julbord)

Ut en lååång promenad med smulan (hunden) och ska ut igen vid tio halv elva.

Phu snacka om att sova gott sen.

Hur går det för er tjejer då?? :)

• SaraPayam

Hej här går det bra, har tränat varje dag de här veckan

Ajjjj det låter som om det gör jätteont, vad innebär det att göra en porrensning?

Nu har vi äntligen bestämt oss för vart det blir för bröllopsresa Vi ska två veckor till Hurgada i Egypten, till 4 stjärors hotell Ska bli så kul, ser fram emot det jättemycket.

Det verkar dock som om väldigt många har olika åsikter om Egypten, tyvärr verkar det som om vissa är ganska negativa, men jag tänker inte ta åt mig Det blir ju vad man gör det till, eller hur

Längtar jättemycket!!

• andbeyond

Wiee, 67,6 visade dagens veckovägning - nu börjar det röra sig nedåt igen! Har haft lite av en platå.

Har julpyntat så det är så mysigt hemma. I helgen blir det att åka ut till Mamma, vilket betyder mkt god mat. Men eftersom syrran bor granne med henne betyder det också en väldans massa spring med systerdottern på 1,5år. Så det går nog på ett ut.

Trevlig helg tjejer!

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2