• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • Esonda

vi åker i slutet av februari kommer hem i början på mars.
    Ja man får gå ner i en bur. haha, en kille hade hoppat ur buren när det bara var en JÄTTE hona utanför. men hon var inte hungrig så han klarade sig men tusan vilken upplevelse, klappa och hålla i fenan och åka med en bit. Mysigt ^^

Haha.. Bästa sättet att gå till väga när man ska tänka då är ju och köpa lite fiskmat XD hihihihi

kram

• SaraPayam

FY att han vågade!!! Men vilken upplevelse. Ååå vad härligt, hur kommer vädret att vara då?

hahahaha

tror inte att du hittade nån guppy

• Esonda

Ja precis! Vekligen en våghals!! Men hajen filmerna har gjort saken värre än vad det är.

ja men tur det vad hitades då??:P

• SaraPayam

Hahaha det vet jag ju inte än, men jag hoppas på att det inte att nån guppy i alla fall

Får nog svar om ett par veckor

• Esonda

okey, hoppas på det bästa :) *håller tummarna*

• SaraPayam

Hej tjejer, hur har det gått för er under helgen?

För mig har det gått ganska så bra, tränade 1 ½ timma igår & sen va vi ute & promenerade 1 timme på eftermiddagen
    Vi har ätit middag hos svärföräldrarna hela helgen, så vi har blivit lite bortskämda

Hoppas att allt är bra

• andbeyond

Hej hopp! Nu är det snart helg igen. Jag har haft massor att göra och inte tagit mig tid att träna. Men får ta mig i kragen i helgen. Jag hoppas på lite trevligare väder så man kan ta sig en lång lördags-promenad.

Imorgon är det vägning igen.. huuwa :D

kram på er :)

• Esonda

Tjo! ja för mig går det bra, väger just nu 58 vilket är bra, fick mina nya byxer idag och provade dom. Kändes som jag är uppsvullen gris just nu för magen hänger över byxerna *ledsen* känns inte alls bra... :(

• andbeyond

Kul att det går bra, men tråkigt med byxorna. Prova de du hade när du vägde som mest så brukar man må bra igen ;)
    Vad är det för byxor du beställt?

Jag hade gått upp i vikt, men är å andra sidan den veckan i månaden då man "får" gå upp i vikt. Så jag struntar i dagens vägning och väntar en vecka till :D

• Esonda

jeanz.se/product_info.php&products_id=144
    dessa byxer köpte jag.. skitsnygga men med den magen man hade innan hade det vart perfekt! *deppiga jag*

ja jag får göra det.

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2